موضوع مسابقه شماره 1

موضوع مسابقه

  • بنای تارخی

    رای: 5 25.0%
  • اسلحه

    رای: 4 20.0%
  • ربات

    رای: 3 15.0%
  • ماشین

    رای: 2 10.0%
  • شخصیت

    رای: 7 35.0%
  • مدلسازی از روی رفرنس یه بازی

    رای: 6 30.0%
  • غیره

    رای: 7 35.0%

  • مجموع رای دهندگان
    20

airbos

کاربر متخصص بخش مدلسازی
سلام .خوب من چند تا موضوع رو واسه نظر سنجی انتخاب کردم اما گزینه غیره هم گذاشتم تا اگر بچه ها خوششون نیومد از موضوع های دیگه برای نظر سنجی استفاده بشه.
 

airbos

کاربر متخصص بخش مدلسازی
من نظرم این بود که مسابقه معماری رو از این مسابقه جدا کنیم . به همین خاطر توی این نظر سنجی قرار ندادمش .ولی خوب این جور که معلومه واسه نظر سنجی عجله کردم چون تعداد رای ها پایینه.
 

Mehran coyote

Well-Known Member
لینک تاپیک رو واسه بچه ها بفرستی بهتره
من هین الان تاپیکو دیدم اونم رضا زحمتشو کشید :د

ممنون از هر دو

رای دادم به 3 گزینه ماشین اسلحه و غیره
 

Shahryar Mirbozorgi

Well-Known Member
دوستان فقط این رو هم در نظر بگیرید که سه بعدی فقط مدلسازی و رندرینگ نیست! (با لحن کنایه همراه با کمی عصبانیت خوانده شود)

شوخی در عین حال جدی!! :wink:
 

airbos

کاربر متخصص بخش مدلسازی
اتفاقا خیلی خوبه که مسابقاتی هم توی زمینه ی جلوه های ویژه و ریگ و انیمیت برگذار بشه.ولی خوب من توی این زمینه ها کار نکردم.اما خوب اگر شما کار کردی یه تایپک نظر سنجی بزن ببین خواهان داره؟ اگر داشت می تونیم مسابقات رو توی بخش های دیگه برگذار کنیم.
 

airbos

کاربر متخصص بخش مدلسازی
بهتر می شه ولی زمان بندی مسابقه بهم می خوره.اونوقت مسابقه بعدی می یوفته 2شنبه.می تونیم یه کار دیگه کنیم مسابقه رو کلا 10 روزه کنیم./یعنی مسابقه هر شنبه شروه می شه و تا دوشنبه بعد ادامه پیدا می کنه و باقی رورزهای هفته هم صرفه داوری و تعیین موضوع مسابقه بعد می شه
 

Mehran coyote

Well-Known Member
اگه این باشه شاید بهتر باشه یه مشورت با رضا جون بکن ببین رضا چی میگه
هر جور صلاح میدونید رو انجام بدین
 

behnam 3d

New Member
ممنون reza:: و airbos که اطلاع رسانی کردین اگه در رابطه با طراحی معماری هم یه موضوع انتخاب کنید برای مسابقه خیلی خوب میشه .
 

max vray

کاربر VIP
ممنون از هر دو عزیز.اقا من تا موضوعات دیدم گفتم یا ابرفضضضض من واقعا مدلینگم تعطیله ... نمیشه یک بخش خوردسالان داشته باشین من تو اون لیگ ثبت نام کنم؟...من اخر مدلینگم همون تلوزیون و گوشی بود ...حتی به کفش و کیف هم نرسید مدلینگم هرچی فسفر سزوندم.رای به غیره میدم به امید گشایش لیگ خوردسالان جاه طلب 3دی دوست.:green:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا