persepolise
Member
يه سايت جوملا در حد توان خودم درست كردم ميخوام با همكاري چند تا از دوستان گسترشش بدم يه كارايي بكنم كه در حد توانم نيست. ميخواستم بدونم تو دوستان كسي هست بتونه همكاري كنه؟ از نظر مالي هم مشكلي نيست با هم به توافق ميرسيم
اين شماره تماسمه:02122431956 - 09366486406
آدرس سايت:http://sde.congress.exijen.com
ميخوام امكانات زير رو به اين سايت اضافه بشه:
1. درج عنوان همایش در جایگاه مناسبی در بالای تمام صفحات سایت (همایش نقش پارکهای فناوری مجازی در توسعه پایدار با رویکرد حفاظت محیط زیست)
2. درج لوگوي همایش (طراحی شود، ولی فعلاً جایگاهش در نظر گرفته شود)
3. درج نام و لوگوی برگزارکنندگان (دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، عصرهنر که کاربر با کلیک روی هر کدام از لوگو ها به صفحه معرفی همان برگزارکننده وارد می شود)
4. درج نام و لوگوي اسپانسرها (در ستون کناری با قابلیت ترتیب بندی آنها توسط مدیر سایت درج می شوند و مانند برگزارکنندگان کاربر با کلیک بر روی هر کدام از لوگوها به صفحه معرفی آن اسپانسر وارد می شود)
5. ثبتنام (اگر فرم ثبت نام آنلاین طراحی نشده باشد، شماره حسابها و نحوه ثبت نام و فرمهای ثبت نام در همایش جهت دانلود در این بخش درج میگردد)
6. معرفي (در این بخش همایش به صورت کامل معرفی می شود)
7. برگزاركنندگان (هر برگزارکننده در یک صفحه مجزا معرفی شود)
8. حاميان (هر حامی در یک صفحه مجزا معرفی گردد)
9. سياستها و اهداف (در این بخش سیاستها و اهداف همایش معرفی می گردد)
10. محورهاي همایش (در این بخش محورهای همایش معرفی می گردد)
11. كميته ها (هر کمیته در یک صفحه معرفی شده و نام اعضایش به همراه سوابق و سمت های آنان درج می گردد. (ترجیحاً هر عضو در یک صفحه))
a. شورای سیاست گذاری
b. کمیته علمی
c. کمیته اجرایی
12. برنامه اجرايي
a. برنامه زمان بندی همایش
b. سخنرانان احتمالی
c. مخاطبان (مدعوان)
13. اخبار (يك بخش خبري كامل كه بتوان در آن خبر تصويري هم درج نمود)
14. مصاحبه و گزارش (جهت درج مصاحبههای دستاندرکاران همایش با بخش خبری همایش و یا خبرگزاریها)
15. اطلاع رسانی (اعم از متن و پوستر و فيلم و ... مرتبط با همایش)
16. مقالات
a. فراخوان مقاله
b. ليست نام مقالات، نام نويسنده و وضعیت پذیرفته شدن آنها در همایش
17. شركت كنندگان (قبل از برگزاري مراسم ، این بخش به صورت روزانه بروز می شود)
a. درج نام شركت كننده
b. درج نام ارگان معرفي كننده
c. درج درجه علمي شركت كننده
d. درج کد شرکت کننده در همایش
18. نظرسنجی (قبل از برگزاری ، اگر سئوالات کلی و مهم برای بهتر برگزار کردن همایش وجود داشت در قالب یک نظرسنجی در سایت قرار می گیرد. بعد از هر همایش نیز نظرسنجی در خصوص کیفیت برگزاری از نظر علمی و اجرایی در سایت قرار گیرد)
19. زمان و مكان برگزاري
20. فرمهای مربوطه (اگر فرمهایی مربوط به ثبت نام و ارسال مقاله و ... وجود داشت در این بخش قرار میگیرد)
21. معرفي به دوستان (جهت معرفی همایش به سایرین استفاده می گردد، کلیه اطلاعات همایش در قالب یک فراخوان برای مخاطبین ارسال می گردد)
22. تماس با ما
23. درباره ما
24. مقالات برگزيده (بعد از همایش مقالات برگزیده معرفی می شوند)
25. بيانيه پاياني
26. خريد مستندات (كتاب، سي دي و ...)
27. گالري عكس و فیلم
اين شماره تماسمه:02122431956 - 09366486406
آدرس سايت:http://sde.congress.exijen.com
ميخوام امكانات زير رو به اين سايت اضافه بشه:
1. درج عنوان همایش در جایگاه مناسبی در بالای تمام صفحات سایت (همایش نقش پارکهای فناوری مجازی در توسعه پایدار با رویکرد حفاظت محیط زیست)
2. درج لوگوي همایش (طراحی شود، ولی فعلاً جایگاهش در نظر گرفته شود)
3. درج نام و لوگوی برگزارکنندگان (دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، عصرهنر که کاربر با کلیک روی هر کدام از لوگو ها به صفحه معرفی همان برگزارکننده وارد می شود)
4. درج نام و لوگوي اسپانسرها (در ستون کناری با قابلیت ترتیب بندی آنها توسط مدیر سایت درج می شوند و مانند برگزارکنندگان کاربر با کلیک بر روی هر کدام از لوگوها به صفحه معرفی آن اسپانسر وارد می شود)
5. ثبتنام (اگر فرم ثبت نام آنلاین طراحی نشده باشد، شماره حسابها و نحوه ثبت نام و فرمهای ثبت نام در همایش جهت دانلود در این بخش درج میگردد)
6. معرفي (در این بخش همایش به صورت کامل معرفی می شود)
7. برگزاركنندگان (هر برگزارکننده در یک صفحه مجزا معرفی شود)
8. حاميان (هر حامی در یک صفحه مجزا معرفی گردد)
9. سياستها و اهداف (در این بخش سیاستها و اهداف همایش معرفی می گردد)
10. محورهاي همایش (در این بخش محورهای همایش معرفی می گردد)
11. كميته ها (هر کمیته در یک صفحه معرفی شده و نام اعضایش به همراه سوابق و سمت های آنان درج می گردد. (ترجیحاً هر عضو در یک صفحه))
a. شورای سیاست گذاری
b. کمیته علمی
c. کمیته اجرایی
12. برنامه اجرايي
a. برنامه زمان بندی همایش
b. سخنرانان احتمالی
c. مخاطبان (مدعوان)
13. اخبار (يك بخش خبري كامل كه بتوان در آن خبر تصويري هم درج نمود)
14. مصاحبه و گزارش (جهت درج مصاحبههای دستاندرکاران همایش با بخش خبری همایش و یا خبرگزاریها)
15. اطلاع رسانی (اعم از متن و پوستر و فيلم و ... مرتبط با همایش)
16. مقالات
a. فراخوان مقاله
b. ليست نام مقالات، نام نويسنده و وضعیت پذیرفته شدن آنها در همایش
17. شركت كنندگان (قبل از برگزاري مراسم ، این بخش به صورت روزانه بروز می شود)
a. درج نام شركت كننده
b. درج نام ارگان معرفي كننده
c. درج درجه علمي شركت كننده
d. درج کد شرکت کننده در همایش
18. نظرسنجی (قبل از برگزاری ، اگر سئوالات کلی و مهم برای بهتر برگزار کردن همایش وجود داشت در قالب یک نظرسنجی در سایت قرار می گیرد. بعد از هر همایش نیز نظرسنجی در خصوص کیفیت برگزاری از نظر علمی و اجرایی در سایت قرار گیرد)
19. زمان و مكان برگزاري
20. فرمهای مربوطه (اگر فرمهایی مربوط به ثبت نام و ارسال مقاله و ... وجود داشت در این بخش قرار میگیرد)
21. معرفي به دوستان (جهت معرفی همایش به سایرین استفاده می گردد، کلیه اطلاعات همایش در قالب یک فراخوان برای مخاطبین ارسال می گردد)
22. تماس با ما
23. درباره ما
24. مقالات برگزيده (بعد از همایش مقالات برگزیده معرفی می شوند)
25. بيانيه پاياني
26. خريد مستندات (كتاب، سي دي و ...)
27. گالري عكس و فیلم