مناسب ترین هدیه برای هنرمندان

mina bahari

New Member
hediee.jpg

بهترین هدیه برای هنرمندان ذوق هنری آنها را بر می‌انگیزد. در واقع هنرمندان بیشتر از ارزش مادی، به ارزش معنوی و هنری هدیه توجه می‌کنند و به‌همین‌دلیل انتخاب و خرید بهترین کادو برای آنها کمی مشکل و سخت است. شما باید از علایق و سلایق طرف مقابلتان اطلاعات کامل به‌دست‌آورید تا هدیه‌ای خوشحال‌کننده و مناسب برای وی بخرید.

شرکت‌ها و کسب‌وکارها که در مناسبت‌های مختلف قصد هدیه‌دادن به هنرمندان را دارند نیز باید به‌دنبال بهترین هدایای تبلیغاتی باشند. از‌آنجا‌که این کادو باید به‌خوبی کار بازاریابی را انجام دهد و درعین‌حال کارراه‌انداز باشد، قطعاً در انتخاب آن نیاز به دریافت راهنمایی از یک کارشناس حرفه‌ای خواهید داشت.

هدایای مخصوص هنرمندان شامل انواع مختلفی می‌شوند، از یک خودکار تبلیغاتی ساده گرفته تا وسایل هنری و بسیار خاص مثل صنایع‌دستی، قاب عکس‌های زیبا و ...، بنابراین قبل از خرید حتماً درباره آنها اطلاعاتتان را افزایش دهید.

معرفی مناسب ترین هدیه برای هنرمندان

آیا مناسبترین هدیه برای هنرمندان را می‌شناسید؟ این کادو چه ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارد؟

  • یک حافظه پر از فیلم های آموزشی

اگر قصد تهیه هدایای تبلیغاتی را دارید، پیشنهاد ما فلش مموری تبلیغاتی است! شما می‌توانید این حافظه را با انواع فیلم‌های آموزشی در حوزه کاری فرد موردنظرتان پر کنید و به او هدیه دهید. این فیلم‌های آموزشی قطعاً خوشحال‌کننده‌ترین هدیه برای طرف مقابلتان است، چون او می‌تواند با استفاده از آنها مهارت و دانش خود را در زمینه کاری‌اش افزایش دهد و به‌درجات بالاتری برسد.

خوشبختانه از‌آنجا‌که انواع دوره‌ها و فیلم‌های آموزشی در زمینه‌های هنری مختلف در سطح اینترنت وجود دارد، بنابراین در تهیه فیلم‌های آموزشی مشکلی نخواهید داشت. اغلب این فیلم‌ها به‌صورت کاملاً رایگان در بسیاری از اوقات در پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب به اشتراک گذاشته می‌شوند.

  • تابلو نقاشی

نقاشی و آثار هنری مختلفی که روی قاب عکس‌ها و تابلو‌ها وجود دارد، گاهی یک هنرمند را ساعت‌ها مشغول خود می‌کند. در واقع هنرمندان بیشتر از جنبه زیبایی و افزایش جذابیت دکوراسیون خانه به هنر به‌کاررفته در طراحی و رسم نقاشی یا اثر هنری توجه می‌کنند. آنها شاید حتی ساعت‌ها مشغول تماشای قاب‌عکس‌های روی دیوار شوند و جزئیات یک اثر هنری را ببینند.

شما می‌توانید یک تابلو نقاشی از نقاش‌های معروف دنیا را برای طرف مقابلتان تهیه کنید و با انجام این کار لبخند را به لب‌های او بیاورید.

  • قلم مو و رنگ

اگر طرف مقابلتان در زمینه نقاشی فعالیت دارد، برای او می‌توانید قلم مو و رنگ تهیه کنید. به‌طور کلی انواع ابزار‌های نقاشی برای این افراد از اهمیت زیادی برخوردارند، چون به‌واسطه آنها می‌توانند در زمینه موردنظرشان فعالیت داشته باشند و آثار مختلفی را خلق کنند. البته از‌آنجا‌که این افراد با ابزار‌های به خصوصی کار می‌کنند، پیشنهاد می‌دهیم که از قبل حتماً درباره ابزار‌های کار آنها اطلاعات کامل و کافی به‌دست‌آورید.

  • مجسمه

انواع مجسمه‌ها جذابیت خاصی به دکور خانه یا اتاق هنرمندان می‌بخشند، به‌همین‌دلیل آنها به این ابزار‌های تزیینی علاقه زیادی دارند. شما می‌توانید برای خوشحال‌کردن طرف مقابل از هدیه‌تان برای او مسجمه‌هایی زیبا بخرید. مجسمه‌های سفالی در بین انواع مدل‌های دیگر از محبوبیت بالاتری برخوردارند، اما شما امکان خرید انواع این دکوری‌ها را کاملاً متناسب با بودجه و شرایطتان خواهید داشت.

برخی از مجسمه‌های بازار با قیمت‌های بسیار گزاف و گران به‌فروش می‌رسند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم برای کاهش هزینه‌ها مستقیماً به‌سراغ هنرمندان فعال در همین زمینه بروید و از آنها طرح و مدل موردنظرتان را درخواست کنید. با انجام این کار از جامعه هنرمندان نیز حمایت خواهید کرد.

  • صنایع دستی

انواع صنایع‌دستی خاتم‌کاری، مینا کاری، معرق‌کاری و ... برای هنرمندان جذابیت ویژه‌ای دارند، چون به‌خوبی ذوق هنری به‌کاررفته در ساخت آنها را درک می‌کنند. اگر قصد خرید هدیه برای هنرمندان را دارید، کافیست نیم‌نگاهی به سلیقه شخصی او در انتخاب صنایع دستی داشته باشید و متناسب با سلیقه طرف مقابل برای خرید این هدایا به بازار بروید. صنایع‌دستی گاهی جنبه تزیینی و دکوری و گاهی حتی جنبه‌کاربردی دارند و در بسیاری از مواقع امکان استفاده از آنها به‌جای ابزار‌های معمولی نیز وجود خواهد داشت.

  • ماگ

از‌آنجا‌که امکان چاپ طرح موردنظر برروی ماگ‌ها وجود دارد، پیشنهاد می‌دهیم که شعر موردعلاقه طرف مقابلتان را با فونت بسیار زیبا برروی ماگ چاپ کنید و به او هدیه دهید. شما حتی می‌توانید تصویری هنری از طرف مقابلتان را برروی ماگ چاپ کرده و لبخند را به لب‌های وی بیاورید. ماگ‌ها بهترین هدایای تبلیغاتی نیز به‌شمار می‌آیند و حتی گاهی امکان چاپ طرح لوگوی کسب‌و‌کار خود را نیز برروی آنها خواهید داشت.

مراکز تبلیغاتی مختلفی اقدام به تولید ماگ تبلیغاتی می‌کنند. این مراکز طرح و رنگ موردنظر مشتری را از او جویا می‌شوند و سپس طی چند روز تعداد ماگ دلخواه را برای وی ارسال خواهند کرد. اگر شما نیز تهیه ماگ‌ها گزینه مناسبی برای هنرمندان اطرافتان هستند، پیشنهاد می‌دهیم که همین‌حالا با یک شرکت تبلیغاتی تماس بگیرید و هزینه چاپ طرح برروی ماگ را از آن جویا شوید.

  • ساعت رومیزی

ساعت‌های رومیزی در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی در بازار به‌فروش می‌رسند و از جذابیت ظاهری بالایی برخوردارند. روی برخی از این ابزار‌ها حتی طرح‌های سنتی و هنرمندانه‌ای چاپ می‌شوند که ذوق هنرمندانه را بر می‌انگیزند. توصیه می‌کنیم به‌عنوان هدیه برای هنرمندان روی ساعت‌های رومیزی نیز حساب باز کنید.

  • زیورآلات

بسیاری از خانم‌ها و آقایان به اکسسوری‌ها و زیورآلات مختلف علاقه دارند. علاقه به این وسایل کوچک و زینتی هنرمند و جنسیت نمی‌شناسد و بیشتر مردم تمایل دارند که از هر نوع زیورآلات حداقل یک یا چند مدل را در کمدشان نگه دارند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم اگر هیچ ایده‌ای بابت خرید هدیه برای طرف مقابلتان ندارید، برای او زیورآلات بخرید. زیورآلات در انواع نقره، طلا و ... به‌فروش می‌رسند و به‌دلیل ارزش مادی بسیار بالا لبخند را به لب هر کسی می‌آورند.

  • دفترچه یا سررسید

بسیاری از هنرمندان بیشتر وقت خود را در حال نوشتن سپری می‌کنند؛ این در مورد نویسنده‌ها نیز بسیار صدق می‌کند! بنابراین شما می‌توانید برای شخص موردنظرتان دفترچه یا سررسید بخرید و با این هدایا لبخند را به لب‌های او بیاورید. با یک دفترچه یا سررسید مناسب طرف مقابل می‌تواند روزانه ایده‌های هنری خود را بنویسد، نکته‌های آموزشی را یادداشت کند یا مانند بسیاری از هنرمندان دیگر درباره خاطرات روزانه و اتفاقاتی مختلفش در دفتر بگوید.

پیشنهاد می‌دهیم به‌سراغ دفترچه‌ها و سررسید‌هایی بروید که روی آنها طرح‌ها و عکس‌های هنرمندانه‌ای وجود دارند و مطمئن هستید که ذوق هنری طرف مقابل را بر می‌انگیزند. این دفتر‌ها توسط بسیاری از مراکز عرضه‌کننده هدایای تبلیغاتی نیز به‌فروش می‌رسند.

هدیه برای هنرمندانه، انتخابی سخت و هوشمندانه

انتخاب هدیه برای هنرمندان سخت است و باید هوشمندانه انجام شود. این افراد به‌خوبی هنر را درک می‌کنند و آثار بی ارزش را از آثار ارزشمند تشخیص می‌دهند؛ بنابراین امکان تهیه محصولات فیک و بی‌ارزش را برای آنها نخواهید داشت. پیشنهاد می‌دهیم به‌جای خرید آثار هنری بی ارزش و تقلبی، به‌سراغ هدایای اصل بروید که قیمت مقطوع و مناسبی دارند؛ قطعاً این هدیه برای طرف مقابلتان خوشحال‌کننده‌تر بوده و لبخندی واقعی را به لب‌های وی می‌آورد.

در زمینه انتخاب بهترین هدیه برای هنرمندان امکان دریافت مشاوره از کارشناس‌های حرفه‌ای مراکز عرضه‌کننده هدایای تبلیغاتی را نیز دارید. این افراد با سال‌ها تجربه در این زمینه کمکتان می‌کنند تا بدون هیچ مشکلی بهترین هدیه را برای شخص موردنظر بخرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا