.:: مقایسه ی پاسخگویی هاستینگ های ایران ::.

تو این مدت خیلی با هاستینگ ها قاطی شدم.با بعضی ها تلفنی بحث کردم و بعضی ها چت و تیکت و ....
تا جایی که تونستم شرح دادم و به زودی چت ها رو هم درج می کنم.
هاستینگ ها باید بدونن که ملت حیوون نیستن.(الان یک مشت آدم میان می گن "شما فکر می کنی حیوونی ملت قاطی خودت نکن" استاد احترامتو نگه دار :wink: )

اینها برداشت های شخصی من است و دلیلی بر تایید یا رد سلاحیت هاستیگ ها نیست.

ترتیب بر اساس زمان ارتباط می باشد.اولین گذینه،آخرین مورد ارتباط است.


HostPersia.com

خوش برخورد.سریع.نامرد.کلاهبردار.غیر رسمی
چت در سایت.(PHP Live Chat)
خلاصه بحث:
- من یک هاست سنگین می خوام.
- چند گیگ؟
- BW برام مهمه.بیشتر از 100gig
- فضا چقدر؟
- مهم نیست.خیلی کم. 500mb
- چقدر می خوایید خرج کنید؟ *این از ائن سوالاست که هاستینگ را بی اعتبار می کنه
- یعنی چی؟ شما فروشنده اید من درج کنم.حرفتون مثل این می مونه برم لباس فروشی یک لباس بپسندم بعد یارو بگه چقدر خرج می خوای بکنی که من قیمت بزارم.
- نه! منظورم این نبود.
- بگزریم.من عجله دارم.چند؟
- والا 100 هزار تومن برای فضا و 60 هزارتومن برای 100 گیگ که 20 گیگ هم مجانی می دم.که می شه سالانه 140 هزار تومن *این جمله رو کمی پیچوند.منم از فرصت استفاده کردم و پیشنهاد خوبی بهش دادم! :(
- عرض کردم ماهانه چند؟ من ماهانه پول می دم.ماهی 140 زیاده
- نه راستی اشتباه حساب کردم.ماه اول 140 و ماه های بعدی 100
- حالا یک تخفیف بدید.ماهه اولم 100
- نه 120 اخرش :( *قریونت برم.چه لطف بزرگی
- باشه.عجله دارم شماره حساب بدید واریز کنم.
خلاصه داد شماره رو و امروز باید برم بریزم!
اسمشو پرسیدم نزنه زیرش هر چند چت تو سایت بود. "میلاد توتونچیان"
قسمت های مهم و شرح داده شده در آخر این پست درج شده است.

OurIran.com
عجیب ترین شرکت موجود! در لیست پلن های هاست Share همه ی مشخصات هر پلن درج شده بجز Transfer(Bandwith)
از ساعت 9 صبح تا 12:20 هر 10 دقیقه زنگ زدم تا بتونم با مسول صحبت کنم.کل نمایندگی ایران توسط خانم ها اداره می شه!(ما که مردی ندیدیم).هر بار زنگ می زدم منشی محترم می گفت تلفنشون اشغاله
خلاصه،ساعت 12:20:
مکالمات تلفنی با مسول:
- سلام
- سلام
- از ساعت 9 من دارم زنگ می زنم.متاسفانه فقط گفتن شما می تونید جواب بدید و شمام در دسترس نیستید.
- چی کار کنم؟ سرم شلوغه *کمی با کنایه و حالتی طلبکارانه
- ببخشید! یک سوال داشتم.من متوجه نشدم پهنای باند پلن ها چقدره
- پهنای باند Share و بین همه ی سایتهای رو سرور مشترکه
- یعنی چی؟! هر کی هرچقدر خواست مصرف می کنه؟ نامحدود؟
- نه،شما بین 7 تا 13 گیگ می توانید مصرف کنید.
- من متوجه نشدم چی فرمودید.هرکس هر چقدر خواست یا 7 گیگ یا 13 گیگ؟ کدوم پلن؟ همه ی پلن ها یک مقدار پهنای باند دارن؟
- نه،محدودیت نیست.ولی پهنای باند سرور تموم می شه.
- این خیلی غیرعادیه.افرادی میان رو سرور شما که سایتهای معتبر و بزرگ دارن.بعد سبک و این مقدار BW?
- همینی که هست
- ! واقعا معزرت می خوام مزاحمتون شدم.خداحافظ
- خدا حافظ
تا کنون این موضوع شنیده نشده است! یک سایت 100گیگ مصرف می کند! بقیه ی دیگر نمی توانند مصرف کنند!
قیمت های درج شده در ایران ما بسیار بالاست.به طوری که 80% پلن ها با پرداخت ماهانه خریداری می شود.چه کسی حاضر است ماهانه حدود 50.000 تومان بدهد؟ کسی که سایت بزرگی دارد.
سایت بزرگ به سه عامل نیاز دارد: فضا - توان CPU - پهنای باند که با بازدید رابطه ی مستقیم دارد.
شخصا متوجه نشدم که چه کسی از هاست های share استفاده می کند؟

RFM.ir
سه بار ایمیل به پیشتیبانی.بدون هیچ پاسخ(هیچ ایمیلی در یافت نشد.)

DPI.ir
تنها تماس تلفنی:
- داده پردازی بفرمایید
- سلام.در مورد هاستیگ سوال دارم.
- گوشی
- سلام.بفرمایید
- در مورد هاستینگ سوال دارم.
- گوشی
- سلام.بفرمایید
- در مورد هاستیک سوال دارم
- بفرمایید در خدمتم.
- می خوام بدونم واقعا پهنای باند نامحدوده؟ با تا یک مقداری درست و بعدش کند می شه؟
- کدوم سرور؟ ایران یا امریکا؟ سرور امریکا نامحدوده
- سایت من مصرف بالای Bandwith داره.سایت من همش Process و نیاز به CPU قدرتمند داره.مشکلی نیست؟
- نه.سرور ما خیلی قویه.مثلا سایت قوه قضای رو سرور ماست.مشکلی هم نداره.خیلی از Process سرور هم برای این سایته
- اگر سرور شما مشکلی پیدا کرد.Money Back دارید؟ منظورم اینه که اگر سرور شما نتونست سایت منو ساپورت کنه.و گفتید که از سرور بیرون برو.پول که قطعا به میزان روز های باق مانده،پس میدید؟
- نه
- یعنی چی؟ مگه می شه.سرور شما کم بیاره من باید پاشم برم؟
- سرور ما کم نمی یاره.
- من از 2 تا سرور اخراج شدم.مطمئنید؟ من آزار ندارم که هوس کنم بعد پولمو بخوام
- ها ها ها،حالا نمی دونم.اگه 2 تا سرور نشده ... نمی دونم.شما فردا با زنگ بزنید با خانم پورخطایی صحبت کنید. *تمسخر آمیز نبود
- بلهفچشم.من فردا زنگ می زنم.ممنون از کمکتون.
- خواهش می کنم.
- خدانگهدار
- خدا حافط
فردا زنگ زدم و با خانم پورخطایی صحبت کردم.ایشون گفتن که تو بحث شرکت مانی بک نیست.(از چند نفر پرسیدن بعد:) حالا یک کار می شه بکنید.بیایید یک نامه کتبی بدید و وضعیت سایت رو بگید و درخواست تست کنید.منم گفتم.ممنون از راه حل ها.ولی اصلا وقت ندارم.
ایشونم گفتن که را دیگه ی سراغ ندارم.
خیلی مودبانه بحث پایان یافت.

Persiantools.com
پاسخ گویی اولیه خوب.جواب ایمیل دوم داده نشد.

PersianServices.com
چند بار ایمیل به پیشتیبانی.بدون هیچ پاسخ(هیچ ایمیلی در یافت نشد.)

Hostiran.net
پاسخ ایمیلی بسیار سریع.ده ها بار ارسال ایمیل و پاسخ سریع.
یک بار ارتباط تلفنی.بسیار مناسب پایان یافت.

iranhost.com
پاسخگویی سریع.
چت در یاهو مسنجر و ارسال ایمیل به پشتیبانی.
شخصا با هیچ کدام از پاسخ ها قانع نشدم.

kashanweb.net
ارتباط تلفنی.برخورد مناسب.

MihanNIC.com
ارسال تیکت و چت در سایت: تنها جواب دو سوال داده خواهد شد.
ارتباط تلفنی بیشتر از 30 بار.بسیار مناسب.پاسخ سریع.خوش برخورد

Tartanspace.com
ارتباط از طریق ایمیل به ساپورت.پاسخ گوی مناسب.سریع

MihanHost.com
ارتباط از طریق ایمیل به ساپورت.پاسخ گوی در 48 ساعت(دو بار همین زمان تکرار شد)
هیچ جوابی ربطی به سوال نداشت.در کل جوابی به سوال من داده نشد.

Parsdata.com
نه تلفن نه ساپورت و نه....
توانایی ارتباط مقدور نشد.

Barforoosh.com
Tehrancopy.com
ارتباط از طریق چت با شناسه ی یاهو.
خوش برخورد.پاسخ مناسب


Persianweb.com
پاسخ یک بار داده شد.
باید گفتگو تحدید آمیز باشد.
بحث سر این بود که می خواهم DNS های دامین رو عوض کنم.
بسیار توهین امیز جواب داده شد.

Baranws.com
24 ساعت یک بار آف ها چک می شود.
خوش برخورد.پاسخگو.مسائل پیچیده حل نمی شود.

Hostine.net
10 ساعت در روز آنلاین.پاسخگو.احترام گیر.
برخورد با من: 4 روز مرا نگه داشتند و در آخر گفتند که ما حداکثر حجم دیتابیس هامون بیشتر از 5مگابایت نمی شه.سر کار گذاشتن یعنی همین.در صورتی که ایشون کاملا می دانستند که سایت من بسیار سنگین است و 5 مگابایت کافی نیست.

Webdata.ir
چت: خوش برخورد.پر حرف.پاسخگو

SinaHost.com
چت: غیر رسمی،مشکوک

AriaHost.com
چت: پاسخگو،سنگین،به فکر حل مشکل

ENovin.net
ده ها بار ارسال ایمیل به پشتیبانی،بدون هیچ پاسخ

\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
چت ها:
hostpersia.com
Milad: 100 Toman Poole BW Mishe
Milad: :)
Milad: 60,000 Toman ham Poole 500 MG Windows
Milad: ke
Milad: Ma
Milad: 20,000 GIG az Bw ro Free midmi
Milad: :)
Milad: 140,000 Toman
Milad: :)
ab: 140 dar chi?
ab: mahane
ab: begid
Milad: mahane 140,000 Toman
Milad: na
Milad: :D
Milad: 60 Toman ke Poole Host
Milad: bara 1 sal
ab: 140 ziyade
ab: mahaneh
ab: 100 tamoomesh konid
Milad: eshtebah hesab kardam
Milad: shoma mahe aval
Milad: 140 toman midin
Milad: az mahaye bad 100 toman
ab: 1 takhfif bedid
ab: mahe avalam
ab: 100
ab: ok?
Milad: ok
Milad: :)
Milad: 120 akharesh
Milad: :)
ab: mamnoon
ab: farda sobh
ab: poolo variz mikonam
ab: ajaleh daram
Milad: Khobe Gheymat ?
ab: key rah mioftteh?
ab: na badeh kamesh konid:D
Milad: :D
Milad: Khodayi khoobe
Milad: :))
Milad: man fekr kardam ghahr kardi
Milad: :))
ab: man
ab: karam gireh ajale daram
ab: age
 
آخرین ویرایش:

iranexplorer.net

Active Member
زمانی که پاسخگویی از طریق ایمیل /چت / تیکت انجام نشه یا اصلا وجود نداره، پشتیبانی تلفنی برای مشتری پرهزینه و کلافه کننده هست.

شرکتی که زمینه فعالیتش اینترنتی هست "باید" خدمات پشتیبانی را تحت وب ارائه بده.

در لیست بالا هم شرکتهایی که پشتیبانی تحت وب قوی دارند اصولا موفق هستند و مشتری های "یکبار مصرف" ندارند.
 
تمام موراد اول با تیکت تست شدن.جواب ندادن بعد از 5 6روز تلفن زده شده.
 
دوست من به كل با اين جمع بندي مخالفم!
از نظر علمي بايد تمامي شرايط آزمايش برابر باشه! كه نيست
نتيجه كلي نزديك به واقعيت هست اما كامل نيست
در مورد پشتيباني و موردي كه در مورد هاستينه مطرح كرديد...بايد اين رو بگم
من به شما قول همكاري دادم و اينكه كمكتون كنم ...يعني همكاري نه قول عرضه سرويس درخواستي شما!
شما vps لازم داشتين با cpu +2 كه تمام دوستان اهل فن به اين موضوع واقف هستند كه vps در حالت max پردازنده بالاتر از 1 رو ندراه!
ضمن اينكه ما در ليست خدماتي كه در سايت قرار داديم اصلا اشاره اي به هاست ويندوز نكرديم و مثل اينكه من اشتباه كردم كه پيگير كار شما بودم بايد از اول مي گفتم ما ويندوز نميديم و باي
قصد من كمك بود و كمك و فقط كمك
گفتم جستجو مي كنم اگر مورد مناسبي يافت شد به شما گزارش مي كنم
من مثل يك روان شناس مي مونم حق نتيجه گيري و قضاوت ندارم
من به شما پيشنهاد دادم و شما هم مجاز به انتخاب
-------------------------------
طبق قوانين پايه كار فروشنده هيچ طلب و حاكميت بر مشتري نداره
در واقع اين مشتري كه داره خدمت مي كنه و اين فروشندست كه بايد از مشتري ممنون باشه
و در پاين هم به دلايل ذكر شده در بالا از شما پوزش مي طلبم
يا حق
 

iranexplorer.net

Active Member
مثلا الان من شخصا نامه ها رو حداکثر 3 ساعته جواب میدم. این یعنی پشتیبانی خوبه؟
نظر شما رو میخوام بدونم:

از دید یک کاربر (مشتری) خدمات پشتیبانی با کیفیت رو در چی خلاصه می کنید؟
 
مثلا الان من شخصا نامه ها رو حداکثر 3 ساعته جواب میدم. این یعنی پشتیبانی خوبه؟
نظر شما رو میخوام بدونم:

از دید یک کاربر (مشتری) خدمات پشتیبانی با کیفیت رو در چی خلاصه می کنید؟
فقط سرعت بالا به رد نمي خوره
اينكه من روزي 10 ساعت آن باشم اما پشتيباني كارايي نداشته باشه فايده نداره
بعضي شركت ها هستن 24 ساعته آنلاين اما هيچ مشكلي رو نمي تونن حل كنن خوب اين چه فايده داره؟
پشتيباني قوي و كارآمد يعني پاسخگويي صحيح در كمترين زمان ممكن
 

SME

Banned
پیشنهاد میکنم hostpersia.com رو هم امتحان کنی.
اگر هم هاستی از این شرکت خواستی به خودم بگو...
 
فقط سرعت بالا به رد نمي خوره
اينكه من روزي 10 ساعت آن باشم اما پشتيباني كارايي نداشته باشه فايده نداره
بعضي شركت ها هستن 24 ساعته آنلاين اما هيچ مشكلي رو نمي تونن حل كنن خوب اين چه فايده داره؟
پشتيباني قوي و كارآمد يعني پاسخگويي صحيح در كمترين زمان ممكن
نظر شخصا من درج شده.نتیجه در مورد حل مشکل هم درج کردم.


دوست من به كل با اين جمع بندي مخالفم!
از نظر علمي بايد تمامي شرايط آزمايش برابر باشه! كه نيست
نتيجه كلي نزديك به واقعيت هست اما كامل نيست
در مورد پشتيباني و موردي كه در مورد هاستينه مطرح كرديد...بايد اين رو بگم
من به شما قول همكاري دادم و اينكه كمكتون كنم ...يعني همكاري نه قول عرضه سرويس درخواستي شما!
شما vps لازم داشتين با cpu +2 كه تمام دوستان اهل فن به اين موضوع واقف هستند كه vps در حالت max پردازنده بالاتر از 1 رو ندراه!
ضمن اينكه ما در ليست خدماتي كه در سايت قرار داديم اصلا اشاره اي به هاست ويندوز نكرديم و مثل اينكه من اشتباه كردم كه پيگير كار شما بودم بايد از اول مي گفتم ما ويندوز نميديم و باي
قصد من كمك بود و كمك و فقط كمك
گفتم جستجو مي كنم اگر مورد مناسبي يافت شد به شما گزارش مي كنم
من مثل يك روان شناس مي مونم حق نتيجه گيري و قضاوت ندارم
من به شما پيشنهاد دادم و شما هم مجاز به انتخاب
! خیلی ! جالب بود.قسمت بحث سر هاست Share مشکل بود نه VPS
 
آخرین ویرایش:
مثلا الان من شخصا نامه ها رو حداکثر 3 ساعته جواب میدم. این یعنی پشتیبانی خوبه؟
نظر شما رو میخوام بدونم:

از دید یک کاربر (مشتری) خدمات پشتیبانی با کیفیت رو در چی خلاصه می کنید؟

شما با چی مخالفید تو این تاپیک؟ من متوجه نمی شم.
برخورد هر کردوم از پشتیبانی ها رو من درج کردم.مشکل کجاست؟
این جملرو خوندید: اینها برداشت های شخصی من است و دلیلی بر تایید یا رد سلاحیت هاستیگ ها نیست.
 
آخرین ویرایش:

iranexplorer.net

Active Member
من مشکلی ندارم با تاپیک.. خیلی هم خوشحالم که مطرح شد.

اون دوستی هم که گفتند فقط زمان مهم نیست، خب ما مسائل رو هم حل می کنیم.
نتیجه گیری اینکه ما سرویس پشتیبانی خوبی داریم؟ این کافیه؟ چون اصولا به تماسهای تلفنی اعتقادی نداریم!
 
من مشکلی ندارم با تاپیک.. خیلی هم خوشحالم که مطرح شد.

اون دوستی هم که گفتند فقط زمان مهم نیست، خب ما مسائل رو هم حل می کنیم.
نتیجه گیری اینکه ما سرویس پشتیبانی خوبی داریم؟ این کافیه؟ چون اصولا به تماسهای تلفنی اعتقادی نداریم!
من در جايگاهي نيستم كه بتونم جواب اين سوال رو بدم
شما بهترين جواب رو از مشتري خواهيد گرفت...چرا؟!
چون با حلوا حلوا دهن شيرين نميشه ;)
 
سلام
به نظر من پشتیبانی باید در کوتاه ترین زمان انجام بشه
چون گاهی اوقات یک مشکل هم ضرورت داره سریع حل بشود و هم برای صاحب سایت مهم است.
هاستینه قبل از خرید و بعد از اون تا امروز خوب همراهی کرده
حتی ثبت دامین و سایت و هم با ارسال فیش همان لحظه آنلاین از طریق یاهو مسنجر انجام شد :) شاید هم خوش شانس بودم. :lol:
چند مورد هم مشکل تا امروز داشتم بعضی ها رو به دلیل مشکلات قابل قبول و درک کمی طول کشید باقی موارد هربار مشکلی بود یا در یاهو یا ایمیل سریع حل کردند
این میتونه شامل هر سرویس دهنده دیگری هم بشود مهم این است که مشتری احساس بدی پیدا نمیکند وقتی پاسخ سریع نمیگیرد و گاها پاسخ طولانی و زمانی که فایده ای ندارد.
البته یک مشکل کوچک هم دارم که قول همکاری داده اند خوب پس این آرامش خیلی خوب هست
امیدوارم همه سرویس دهندگان اول معتبر باشند
دوم پشتیبانی خوب و قوی

:)
 
سلام
به نظر من پشتیبانی باید در کوتاه ترین زمان انجام بشه
چون گاهی اوقات یک مشکل هم ضرورت داره سریع حل بشود و هم برای صاحب سایت مهم است.
هاستینه قبل از خرید و بعد از اون تا امروز خوب همراهی کرده
حتی ثبت دامین و سایت و هم با ارسال فیش همان لحظه آنلاین از طریق یاهو مسنجر انجام شد :) شاید هم خوش شانس بودم. :lol:
چند مورد هم مشکل تا امروز داشتم بعضی ها رو به دلیل مشکلات قابل قبول و درک کمی طول کشید باقی موارد هربار مشکلی بود یا در یاهو یا ایمیل سریع حل کردند
این میتونه شامل هر سرویس دهنده دیگری هم بشود مهم این است که مشتری احساس بدی پیدا نمیکند وقتی پاسخ سریع نمیگیرد و گاها پاسخ طولانی و زمانی که فایده ای ندارد.
البته یک مشکل کوچک هم دارم که قول همکاری داده اند خوب پس این آرامش خیلی خوب هست
امیدوارم همه سرویس دهندگان اول معتبر باشند
دوم پشتیبانی خوب و قوی

:)
ممنونم از شما
هرچه كردم وظيفه بود
اميدوارم مشكل دامنه شما رو هم هر چه زودتر حل كنم
يا حق
 

denahost

Member
پشتیبانی باید در زمان کوتاه و البته طوری که نتیجه داشته باشه انجام بشه
 

prohosting

Member
پشتیبانی یعنی رفع مشکل احتمالی مشتری ، نه اینکه به مشکلات اضافه کنیم.
 

amir714

New Member
[Babolteam.Com
اولین وب سرویس موجود به بهترین قیمت در ازای بهترین سرویس بعلاوه پشتیبانی واقعی و 24 ساعته و داشتن روبوت 24 ساعت آنلاین برای آسانتر کردن مشتریان . تنها نماینده Godaddy در مازندران که با سرویس 20 فضای DNS بهترین سرویس دامین را در برابر همه ی دامین سرویس ها از جمله Onlinenic میدهد. www.BabolTeam.Com
 

amir714

New Member
BabolTeam.Com

Babolteam.Com
اولین وب سرویس موجود به بهترین قیمت در ازای بهترین سرویس بعلاوه پشتیبانی واقعی و 24 ساعته و داشتن روبوت 24 ساعت آنلاین برای آسانتر کردن مشتریان . تنها نماینده Godaddy در مازندران که با سرویس 20 فضای DNS بهترین سرویس دامین را در برابر همه ی دامین سرویس ها از جمله Onlinenic میدهد. www.BabolTeam.Com
 

جدیدترین ارسال ها

بالا