مقایسه ای میان شیشه شفاف و شیشه مات در پارتیشن اداری

partitionedari

New Member
برای اینکه بتوانید درک کنید کدام یک از شیشه های موجود برای استفاده در پارتیشن های شیشه ای مناسب است، در ابتدا باید نیازسنجی دقیقی صورت گیرد. این نیازسنجی در حال حاضر به طور کامل و دقیق در شرکت پارتیشن اداری توسط کارشناسان و متخصصان باتجربه و بادانش ما انجام می شود. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با آنها در تماس باشید. هر چند در ادامه به برخی از مهم ترین موارد در مقایسه پارتیشن ها خواهیم پرداخت. خالی از لطف نیست اگر با ما همراه شوید.

از منظر زیبایی شناسی
شیشه شفاف از نظر ظاهری یکی از بهترین انتخاب ها در طراحی دکوراسیون داخلی به حساب می آید. اما از طرفی کار نظافت آن به اندازه ای زیاد و سخت می شود که تقریبا افراد خسته شده و از کار خود استعفا می دهند. البته مسئله نظافت ارتباط مستقیمی با میزان بهره گیری از آن در دفاتر کار دارد. در برخی موارد شیشه شفاف با وجود تمیز شدن، باز هم لکه دار به نظر می آید. این مسئله اما در رابطه با شیشه مات کمی راحت تر به نظر می آید. درواقع شرایطی را به وجود می آورد که تا چند روز بدون تمیز کردن شیشه ها به انجام وظایف خود بپردازید.

علاوه بر تمام موارد گفته شده، شیشه های شفاف قابلیت تزئیناتی دارند. که در جلب توجه مشتریان بسیار تاثیر گذار است. متاسفانه این مسئله درباره شیشه های مات صدق نمی کند. در پایان اما این شما هستید که باید پس از بررسی محیط کاری تان به انتخاب شیشه مناسب بپردازید.

ترکیبی از شیشه مات و شفاف
تاکنون به این فکر کرده اید که ترکیبی از شیشه شفاف و شیشه مات را برای پارتیشن اداری محیط کاری تان و ایجاد یک دکوراسیون داخلی فوق العاده منحصر به فرد بکار گیرید؟ درواقع ترکیبی از این دو نوع شیشه به پرسنل این امکان را می دهد تا همکاری راحت تری میان فضاها داشته باشند. اما اگر در محیط ها و تیم های بزرگ تری مشغول به فعالیت هستید و یکی از اصلی ترین کارهای شما بررسی ایده های جدید است. پس وجود حریم خصوصی امری واجب و ضروری به حسب می آید که تحقق آن با پارتیشن های شیشه ای شفاف امکانپذیر نیست.

با توجه به این نکته، میتوان درک کرد که اکثریت مشاغل به تعادل زیادی میان فضاهای خصوصی و فضای آزاد احتیاج دارند. از همین رو ترکیبی از شیشه مات و شفاف بهترین گزینه ممکن است.

ترکیب پارتیشن شیشه ای مات و شفاف


ارتباطات موثرتر
برقراری ارتباط موثر با همکارانی که نمی توانید آنها را ببینید آسان نیست. می توان شیشه های شفاف یا شیشه های مات با ارتفاع مناسب را انتخاب کرد و این بستگی به ترجیح آنها از نظر حفظ حریم خصوصی یا نیاز به برقراری ارتباط موثر دارد. در این مسیر انتخاب ضخامت، ارتفاع و محل قرارگیری پارتیشن نقشی استراتژیک در تعیین شیشه های شفاف و شیشه های مات دارد. باید اطمینان حاصل کنید که هر دو هدف بدون نیاز به مصالحه در مورد هر یک از آنها حاصل می شود.

فکر می کنید در کسب و کار شما، کدام یک از انواع شیشه در ایجاد ارتباط موثرتر با همکاران موثرتر عمل می کند؟

نیاز به حریم خصوصی
در اکثریت مواقع کارمندان ارشد به حریم خصوصی بیشتری احتیاج دارند. از همین رو انتخاب شیشه مات بهترین گزینه برای آنهاست. درواقع آنها در تلاش اند تا بازدیدکنندگان یا مشتریان را از دیدن خود محروم کرده و خود را سرگرم انجام کارهای مرتبط با مسائل تجاری یا جلسات خصوصی کنند. در این میان کارمندان پایه به حریم خصوصی کمتری احتیاج پیدا خواهند کرد. حتی ممکن است هیچ نیازی به آن نداشته باشند. اصلی ترین دلیل آن هم به وظایف رسمی شان برمیگردد. جایی که تنها ملزم به کار در تیم هستند. بنابراین شیشه شفاف بهترین و مناسب ترین انتخاب برای آنهاست. از طرفی برای انتخاب ارتفاع مناسب نیز باید به محیطی که در آن مشغول هستید توجه کنید. در این مسیر کارشناسان و متخصصان شرکت پارتیشن اداری راهنمایی هایی در اختیار شما قرار خواهند داد.

هزینه ها
نمیتوان کتمان کرد که هزینه ها تا چه اندازه در تصمیم گیری و انتخاب ها نقش دارند. این مسئله در رابطه با انتخاب شیشه شفاف و مات در پارتیشن اداری نیز صدق می کند. برای اینکه از مساعد بودن محیط کار، بیشترین بهره وری پرسنل، رضایت مشتری و همچنین به خطر ننداختن کارکنان اطمینان داشته باشید باید بهترین نوع شیشه را فارغ از هزینه های موجود انتخاب کنید. کارکنان در طی یک روز، بیشترین اوقات خود را در محیط کار سپری می کنند پس خیلی دور از انتظار نیست که محیطی امن را خواستار باشند.
 

activeuser79688

New Member
مفید بود. برای تفکیک سازی محیط کاری به واسطه نصب پارتیشن اداری می توانید با کارشناسان چوبافرم در تماس باشید، برای اطلاعات بیشتر بر لینک زیر کلیک کنید.
https://chubaform.com
 

جدیدترین ارسال ها

بالا