مفهوم delegate در AS2

AS3-TUT

New Member
با سلام خدمت دوستان عزیز دیروز داشتم یک کتاب در as3 میخوندم که اسم کتاب این بود
The ActionScript 3.0 Migration Guide BOOK

در اول کتاب در مورد event توضیح میداد و در اونجا فرق بین اونت در As2 و As3 توضیح میداد کتاب در اونجا در مورد کلاس delegate بحث کرد . ولی من منظورش رو نفهمیدم میشه شما دوستان یکم در مورد این کلاس توضیح بدین

البته یه سوال دیگه هم که داشتم این بود که در باره شی DisplayObject توضیح بدین من تا اونجا فهمیدم که تمامی ابجکتهای موجود در روی stage از این کلاس ارث میبره
حالا اگه دوستان یه توضیخ کاملتری بدن ممنون میشم!!؟؟؟
 

BioDread

Banned
در مورد سوال اولت نمی تونم کمک کنم

ولی در مورد سوال دوم
من چند خطی توضیح در تاپیک "آموزش action script3" از صفر دادم

اگر قانع نشدی بگو تا مقالشو پیدا کنم!
 

sizanjavad

کاربر فعال
delegate به مفهوميه كه با #c معرفي شد. كليتش اينه كه شما مي تونيد كدهايي با طول متغير داشته باشين. يعني اينكه مي تونيد يه تابع رو به عنوان ورودي يا آرگومان براي تابع ديگه بفرستين. من با اين كلاس تو اكشن اسكريپت كار نكردم ولي يكي از مفاهيم اصلي زبان #c همين delegate هست. اگه وقت كنم يه نگاهي بش مي ندازم. چون نمي دونستم as3 هم delegate رو داره!!!
 

AS3-TUT

New Member
در مورد delegate میخواستم یه چیزی بگم که توی کتاب ننوشته بود که as3 این کلاس رو داره در اونجا اینطوری نوشته بود که چون در as2 برای اعمال یه تابع در یک scope محدودیت داریم میشد از این کلاس توی بعضی کلاسهای خاص مثلا xml استفاده کرد ولی در as3 اینطوری نست و میشه توابع رو در هر محدوده که میخواهیم استفاده کنیم و البته یه مثالی هم زده بود که اگه تونستم اون مثال اینجا قرار میدم
اما در مورد DisplayObject اقای biodread اگه اشتباه نکرده باشم یکم بیشتر توضیح بدین ممنون میشم و درباره subclass هایی که از این ابجک ارث میگیرند توضیح بدین ممنون میشم چون توی خود فلش نوشته که خود این کلاس از IntractiveObject ارث می بره البته مشکل من اینه که نتونستم بفهم که کلاس DisplayObject چطوری توی اشیا تاثیر میزاره و خصوصیات اونارو توی خودش لیست میکنه اگه بازم یه توضیح کاملتری بدین ممنونم!!
 

BioDread

Banned
در مورد delegate میخواستم یه چیزی بگم که توی کتاب ننوشته بود که as3 این کلاس رو داره در اونجا اینطوری نوشته بود که چون در as2 برای اعمال یه تابع در یک scope محدودیت داریم میشد از این کلاس توی بعضی کلاسهای خاص مثلا xml استفاده کرد ولی در as3 اینطوری نست و میشه توابع رو در هر محدوده که میخواهیم استفاده کنیم و البته یه مثالی هم زده بود که اگه تونستم اون مثال اینجا قرار میدم
اما در مورد DisplayObject اقای biodread اگه اشتباه نکرده باشم یکم بیشتر توضیح بدین ممنون میشم و درباره subclass هایی که از این ابجک ارث میگیرند توضیح بدین ممنون میشم چون توی خود فلش نوشته که خود این کلاس از IntractiveObject ارث می بره البته مشکل من اینه که نتونستم بفهم که کلاس DisplayObject چطوری توی اشیا تاثیر میزاره و خصوصیات اونارو توی خودش لیست میکنه اگه بازم یه توضیح کاملتری بدین ممنونم!!

به این لینک برو
حتما قانع میشی :cool:

http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=117526
 

جدیدترین ارسال ها

بالا