سلام خوش اومدی
اگه این جزوه اولین کاراته خیلی عالیه ... اولین کار من یه باکس بود با یه کره کنارش !!! اصلا متریال نمیفهمیدم چیه تازه نیم ساعت هم داشتم میگشتم دنبال یه چیزی مث دردز (رندر !!!)
متریالهای چوب و سنگ تو رندر داخلی باعث شده اتمسفر کار غیر طبیعی بشه و زیادی به سمت زرد میل کرده
تو رندر آشپزخونه هم هود متریال نداره دیوار پشتی هم روشن تر بود بهتر بود بعضی جاها هم تیرگی دیده میشه
نوری که روی کابینت افتاده باید جون دارتر باشه
بغل دستمال نظافت کنار کلید برق یه نقطه ی نورانی هست که نمیدونم دلیلش چیه ؟ کنار اون وصیله کناریش هم هست
بازم میگم در کل کار بسیار قشنگ و خوبی شده . . . دمت غیژ . . .
راهنماییهات عالی بوووود. حتما توی کارای بعدی اصلاح میکنم. ممنووووووونسلام خوش اومدی
در کل کارتون خوبه، تبریک می گم. برای کف بهترین گزینه استفاده از پلاگین floor generator هست که کار کردن باهاش خیلی آسونه، باعث میشه درزهای ریزی که در واقعیت بین پارکت ها وجود داره رو به راحتی بتونید ایجاد کنید. همیشه به لبه های تیز یه chamfer خیلی ریز بدید، باعث طبیعی تر شدن کار میشه... سنگ های دکوراتیوی که در نشمین استفاده شدن نیاز به displacement بیشتری دارن تا به نظر نرسه که انگار یه کاغذ دیواری با طرح سنگ به دیوار زده شده، اون قسمت پشت بالای تابلو یه نور وجود داره ولی منبع نورش خاموشه که با دادن یه vraylightmtl به منبع نور مشکل حل میشه و حتماً خودتون میدونید چون بقیه جاها استفاده شده... رندر آشپزخونه نیاز به Vertical shift داره ...
امیدوارم کارای بیشتری ازتون ببینیم.
موفق باشی