معرفی کتاب آموزش ایل

kafka

New Member
میشه یه کتاب خوب برای آموزش ایل معرفی کنید؟(هر چی کامل تر بهتر)

خودم یکی گرفتم ولی اصلا به درد نمیخوره........
ممنون:)
 

webroamer

Member
با سلام
اقا کتابی به زبان فارسی پیدا نمی شه توی بازار که از مبتدی شروع بشه . حقیقتش یه کتاب از دیباگران بود ولی به درد نمی خورده . کتاب دیگه اگه هست لطفا بگین راستی اون لینکی هم که داده بودین که باید اون کتاب رو خرید ؟! دانلودی نبود !
 
تنها کتابهای خوبی که دیدم، اکثرا انگلیسیه. من هم خودم چون با نسخه 10 شروع کردم از همون موقع کتاب نسخه 10 رو خریدم و با اصولش آشنا شدم. اما از مرجع های انگلیسی برای پیشرفت استفاده کردم. مثل adobe illustrator cs WOW! book
 

webroamer

Member
با سلام
این کتابهای که شما می فرمائید توی بازار ایران پیدا می شه ؟
مثلا این کتاب Adobe Illustrator CS3 Classroom in a Book توی بازار ایران پیدا می شه ؟
 

MHD3D

Member
سلام به همه دوستان من تازه عضو این فوروم شدم و از دیدن بخش lllustrator واقعا خوشحال شدم.چون تو ایران همه طرفدار کرول هستن(بر عکس دیگر کشورها)اونم به دلیل کتابهای ضعیف ورژن 7و8 این ترم افزار است.
جدید ترین کتاب آموزشی Adobe Illustrator CS چاپ انتشارات دیباگران.که واقعا شان این نرم افزار رو از بین برده،مسایل جوری مطرح شده که انگار این نرم افزار مال گروه سنی "ج".
من خودم بیش از یک سال پیش یک کتاب بر اساس نسخه CS2 تالبف کردم که چون انتشاراتی پیدا نکردم فعلا بیخیال هستم.اما اگه کسی علاقه داشته باشه میتونم یک کپی از دست نوشته هام رو در اختیارش بزارم(به همراه تصاویر و tutorial های فارسی)
 

Saeid Taheri

Active Member
جناب Mhd3d عزیز ، خوشحالم از اینکه شما رو اینجا میبینم.
اگر مایل به ارائه مقالاتتون هستین، لطف کنین به صورت پیغام خصوصی با من در ارتباط باشین.





...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا