معرفی چهار گالری تصاویر بوت استرپ

nooshin88

Member
gallery-templates-intro.jpg

این قالب‌های گالری کاملاً ریسپانسیو بوده و کاربرد راحت آن موجب خواهد شد از کارکردن با آن در طراحی سایت خود، بسیار لذت ببرید.
کافی است کدهای آماده شده را کپی کنید و در پروژه خود قرار دهید.

قالب‌ها:

این ۴ قالب گالری تصاویر، در لایه‌های خود از کلاس‌های گرید بوت استرپ ۳ استفاده می‌کنند و ساختار HTML آن‌ها نیز مطابق و سازگار با شیو‌های نوین و توصیه شده می‌باشد.
هر قالب طراحی شده، دارای حالت hover منحصر بفرد خودش می‌باشد. برای ایجاد این گالری‌های زیبا، از پلاگینی تحت عنوان baguetteBox.js استفاده شده‌است که پلاگینی بسیار کاربردی و دارای قابلیت‌های منحصر بفردی است.
ویژگی‌هایی نظیر مستقل بودن، بی‌نیازی به کتابخانه و فایل‌های پشتیبانی خاص و علاوه بر این‌ها کاربرد راحت آن، وجه تمایزی شد تا از میان دیگر پلاگین‌ها آن را برگزینیم و در گالری‌های خود بکار ببریم.

gallery_templates.jpg

چگونگی استفاده:

برای استفاده از هر کدام از قالب‌هایی که در دمو مشاهده می‌کنید، می‌بایست مراحل زیر را طی کنید:

۱- فایل با فرمت فشرده (.zip )را با زدن بر روی دکمه دانلود که در پایین متن مقاله و نیز در دموی فایل قرار داده شده‌است، دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید.

۲- برای هر یک از قالب‌ها، فولدری جداگانه در نظر گرفته شده‌است، در نتیجه زمانی که فایل را از حالت فشرده خارج می‌کنید، فولدرهای مربوط به هر قالب و فولدری که به منظور نگهداری تصاویر به کاربرده شده در قالب‌ها درنظر گرفته شده‌است را خواهید دید. قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید و فایل HTML آن را، که شامل کد اسکریپت با المان .tz-gallery می‌باشد را بردارید.

۳- حال فایل HTML را در داخل پروژه خود قرار دهید و پیش از ادامه کار مطمئن شوید که فایل‌های مربوط به بوت استرپ ۳ را در پروژه خود وارد کرده‌اید.

۴- استایل‌های مربوط به هر قالب گالری، در فایل‌های CSS مجزا برای شما مهیا شده‌اند. فایل‌های CSS را در پروژه خود قرار دهید و فراموش نکنید که حتماً فایل‌هایCSS مربوطه را در پروژه خود با تگ Link معرفی کنید و یا می‌توانید استایل‌های موجود در هر فایل را کپی و به فایل شامل استایل‌های پروژه خود اضافه کنید.

۵- برای لذت بردن از افکت‌های پلاگین baguetteBox فایل‌های CSS وJS مربوط به این پلاگین را حتماً در پروژه خود قرار داده و در نهایت تگ اسکریپت (baguetteBox.run(‘.tz-gallery’)) این پلاگین را اجرا کنید.

رایگان در استفاده‌های تجاری:
شما براحتی می‌توانید این پلاگین را شخصی‌سازی کنید و در طراحی سایت، کاربردهای شخصی و تجاری خود، از آن بهره ببرید.

این پلاگین کاملاً مستقل بوده و رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. بدون نیاز به هیچ کتابخانه و توابع اضافی دیگری این پلاگین را نصب و از کار کردن با آن لذت ببرید.
برای دانلود این قالب‌ها بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
چهار قالب بوت استرپ زیبا برای گالری تصاویر
 

جدیدترین ارسال ها

بالا