ParmisIT

New Member
نرم افزار حسابداری پارمیس (حسابداری فروشگاهی - صندوق مکانیزه فروشگاهی)

نسخه پایه :
۱.این نسخه دارای امکانات خوبی جهت، ثبت عملیات "خرید و فروش"، "انبار"، "بانک و چک" و "حسابداری" است. امکانات این نسخه با در نظر گرفتن نیازهای یک کسب و کار کوچک و یا نیازهای مالی یک خانواده طراحی شده و با هدف افزایش سهولت برای کاربران بسیار مبتدی، امکانات کامل تر در این نسخه غیر فعال است.

۲.اگر کسب و کار بسیار ساده ای مثل یک مغازه تک فروشی با گردش مالی پایین دارید ویا توان سرمایه گذاری بیشتر برای بهره مندی از توانایی های کامل تر نرم افزار را ندارید، توصیه ما به شما همین نسخه پایه است.

۳.نسخه پایه می تواند پله ای برای شروع باشد. اصلا نگران آینده نباشید، شما با خرید هر کدام از نسخه های نرم افزار حسابداری پارمیس به هر حال وارد خانواده بزرگ پارمیس خواهید شد و در صورت نیاز می توانید نرم افزار خود را ارتقا داده و از امکانات کامل تر دیگر نسخه ها بهره مند شوید.

نسخه فروشگاهی :
۴-ما در پارمیس برای طراحی نسخه فروشگاهی، تعدادی از فروشگاه های اصناف مختلف را نیاز سنجی کرده و مطابق نیازهای عمومی ایشان نرم افزاری کارآمد و ساده طراحی کرده ایم. همه چیز همانطور که انتظار دارید در دسترس شماست. اگر یک فروشگاه معمولی در سطح شهر دارید، نسخه فروشگاهی پارمیس همان چیزی است که شما احتیاج دارید*

۵-اگر این نسخه را برای خود انتخاب کرده اید، حتما قبل از خرید از کارشناسان پارمیس مشاوره بگیرید؛ نگاهی هم به امکانات نسخه بازرگانی بیاندازید، شاید بعضی نیازهایتان را از یاد برده باشید*

:tavajoh:برای اطلاع از قیمت ها روی لینک زیر کلیک کنید

 

آرتاباز

New Member
خیلی ممنون. بعضی از شرکتها علاوه بر نسخه فروشگاه، یه نسخه اختصاصی هم برای فروش و حسابداری رستوران ها تولید کردن و امکانات تخصصی این صنف رو توش پیاده سازی کردن. مثل سپیدز و باران و آریا و سپند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا