معرفی صرافی نوبیتکس و آموزش قدم به قدم ثبت نام در نوبیتکس!/ کد معرف نوبیتکس جهت دریافت بیشترین میزان تخفیف در کارمزد 90082

cryptomarket_24

New Member

معرفی صرافی نوبیتکس و آموزش قدم به قدم ثبت نام در نوبیتکس!​


با استفاده از کد معرف 90082 از بیشتربن میزام تخفیف در کارمزد معاملات خود بهره مند شوید !




با استفاده از کد معرف 90082 از بیشتربن میزام تخفیف در کارمزد معاملات خود بهره مند شوید !

امروزه دغدغه افرادی که در حوزه رمز ارز فعالیت میکنند یا به اصطلاح تریدر هستند، چگونگی خرید و فروش ارزهای دیجیتالی است. به عنوان مثال خریداری ارز بیت کوین و تبدیل آن به ریال از جمله مشکلات افراد تریدر با توجه به عدم دسترسی به صرافیهای بینالمللی در کشور میباشد. با روی کار آمدن صرافیهای مختلف و معتبر دسترسی تریدرها به خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال افزایش پیدا کرده است. صرافی نوبیتکس نیز بستری برای تریدرها فراهم کرده تا بتوانند با خیالی آسوده و به سادگی خرید و فروش خود را انجام دهند. افراد با ثبت نام در نوبیتکس میتوانند ارزهای دیجیتالی خود را به ریال، تومن و حتی دلار نقد کنند. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر درباره نوبیتکس و نحوه ثبت نام در آن آشنا شوید.


صرافی نوبیتکس

صرافی آنلاین نوبیتکس با بیش از ۶۰۰ هزار کاربر فعال و همچنین تعداد کل تراکنش بیش از ۵ میلیون از صرافیهای مطرح ایرانی است که در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتالی فعالیت میکند. این صرافی حدود ۱۲ ارز دیجیتالی را با جفت ارز تومان و ریال پشتیبانی کرده و نیاز تریدر را برآورده میکند. برای کسانی که به تازگی میخواهند فعالیت خود را در زمینه ارزهای دیجیتالی شروع کنند استفاده از پلتفرم صرافی نوبیتکس گزینه بسیار مناسب و کاملی است.


اعتماد به نوبیتکس

صرافی نوبیتکس بستری امن و راحت را برای تریدرها فراهم آورده است. تریدرها میتوانند بدون استفاده از *** و vps به راحتی از امکانات نوبیتکش استفاده نمایند و خرید و فروش ارزهای موردنظر خود را انجام دهند. هدف نوبیتکس با بهرهمندی از متخصصان با استعداد و خبره فراهم آوردن بستری امن و در اختیار گذاشتن پیشرفتهترین امکانات و قابلیتها همگام با بازارهای جهانی برای افراد است.


ویژگی های صرافی نوبیتکس

  • دارای کیف پولی امن
  • خرید ارزهای دیجیتال با استفاده از تومان و دلار
  • دارای سرعت بالا در معاملات
  • دارای اپلیکیشن موبایل جهت تسهیل در دسترسی امکانات صرافی توسط تریدرها
  • دارای اعتبار بالا با توجه به حجم معاملات صورت گرفته
  • امکان پرداخت از طریق کارتهای عضو شتاب
  • دارای رابط کاربری بسیار راحت

مزایای خرید و فروش در نوبیتکس

  • تمام داراییهای افراد را بر روی کیف پولهای سختافزاری ذخیره میکند که باعث افزایش امنیت این صرافی میگردد.
  • دسترسی ۲۴ ساعته به صرافی و امکان خرید و فروش در روزهای تعطیل برای تریدرها را فراهم کرده است.
  • تریدرها در هر زمانی میتوانند در صورت نیاز ارزهای خود را استفاده و به تومان تبدیل نمایید.
  • معامله به ریال، تومان و تتر برای تریدرها در این صرافی امکان پذیر است.
  • افرادی که به صرافیهای بینالمللی دسترسی ندارند و نمیتوانند از امکانات آنها استفاده کنند، صرافی نوبیتکس با فراهم آوردن امنیت بالا بستری مناسب را برای این افراد فراهم کرده است تا بتوانند معاملات ارزی خود را انجام دهند.
  • در این صرافی میتوان ارزها را بر حسب تومان و تتر خریداری کرد.

معایب صرافی نوبیتکس

در کنار مزایا و ویژگیهای منحصربفرد صرافی نوبیتکس از معایبی نیز برخوردار است. عدم دسترسی به انجام معاملات مارجین و فیوچرز، عدم وجود قابلیتهای استاپ لاس و استاپ لیمیت و عدم دسترسی به ارزهای گستردهتر از جمله معایب این صرافی به حساب میآیند.


مراحل کلی خرید و فروش در صرافی نوبیتکس

لینک ثبت نام در صرافی نوبیتکس

جهت بهرمندی از تخفیف دائمی 20 درصددر کارمزد معاملات حتما دقت فرمایید حین ثبت نام کد معرف 90082 در کادر مربوطه وارد شده باشد و یا بلافاصله و تا قبل از 24 ساعت پس از ثبت نام از منوی سمت راست قسمت معرفی دوستان در پایین صفحه در قسمت"در صورت معرفی شدن توسط سایر کاربران" کد 90082 را وارد نمایید.


به عنوان کلام اخر به این نکته توجه نمایید در صورت فعالیت در بازار ارزها و خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید صرافی معتبر و مناسبی را انتخاب نمایید. صرافی نوبیتکس با محیا کردن بستری حرفهای و کارآمد از جمله بهترین صرافی در این حوزه میباشد که به راحتی میتوانید ارزهای خود را معامله یا برداشت و واریز کنید. با ثبت نام در نوبیتکس و آموزشهای مربوط به آن سرمایهگذاری بازار ارز را با خیالی آسوده شروع نمایید.


با استفاده از کد معرف 90082 از بیشتربن میزام تخفیف در کارمزد معاملات خود بهره مند شوید !


 

جدیدترین ارسال ها

بالا