معرفی انجمنهای دانلود

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
سلام

همانطور که مشاهده میکنید به تازگی انجمنهای دانلود ایجاد شده اند که از امروز بصورت رسمی افتتاح گردید و کاربران میتوانند لینکهای خود را در این انجمن قرار دهند و سایرین استفاده کنند.

ابتدا باید توضیحات کوتاهی در خصوص اهداف و دلیل ایجاد این انجمنها بیان کنم.

با توجه به اینکه این روزها اکثر کاربرها اینترنت پر سرعت دارند و قصد دانلود نرم افزارهای خود از اینترنت را دارند درخواست این موضوع در انجمنها بیشتر شد و هم لینکهای زیادی در انجمنها برای دانلود قرار گرفت و هم اینکه از ما درخواست شد که محلی اختصاصی برای این کار در نظر بگیریم. با برنامه ریزی ها و تصمیماتی که با مدیران داشتیم ، و با توجه به اینکه در حال حاضر نیاز کاربران وجود این انجمنها می باشد، بنا بر راه اندازی این بخش شد.

این بخش ناقض هیچ کدام از اهداف و رسالتهای سایت نیست و من این موضوع را که مجید آنلاین تبدیل به سایت دانلود شده است را شدیدا تکذیب میکنم. این بخش مکمل سایر بخشها و جزوی از اهداف مجید آنلاین است. مجید آنلاین یک سایت آموزشی و خدماتی در زمینه گرافیک ، طراحی و برنامه نویسی است. این بخش هم فقط در همین حیطه فعالیت خواهد داشت و هیچ گونه نرم افزار و یا لینکی که خارج از این حوزه باشد اجازه قرار گرفتن در این بخش را ندارد.
دلیل اصلی راه اندازی این بخش این بود که با توجه به کثرت درخواستهای دانلود ، انجمنهای سایت دچار آشفتگی شده بود ، در نتیجه جستجو و مدیریت محتوای آن سخت شده بود. در نتیجه این بخش ایجاد شد که بصورت اختصاصی بتوان به این موضوع پرداخت که هم پیدا کردن جواب و نتیجه برای کاربران راحتتر باشد و هم مدیریت و کنترل آن برای مدیران و مسئولین سایت آسان باشد.

لطفا از این پس برنامه هایی که قصد دارید برای دانلود در سایت قرار دهید را فقط در این انجمنها قرار دهید تا هماهنگی لازم بوجود آید.

لطفا در استفاده و فعالیت از این انجمنها دقت نمایید و حتما قبل از فعالیت و استفاده از این انجمنها قوانین کلی سایت و قوانین مختص انجمن دانلود را مطالعه نمایید تا بعدا به مشکلی بر نخورید.

تمامی هدف ما کمک و فراهم کردن محیطی مناسب برای کاربران عزیز است ، امیدواریم که با فعالیت و نظرات خودتان به ما کمک کنید.


با تشکر
مجید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا