سلام بر دوستان .. دوستان یه جسمی رو دارم میخوام با استفاده از یک مپ که نقش آلفا رو بازی میکنه قسمتی ازش رو جدا کنم بهتره تو تصویری که گذاشتم ببینین .. این عکس که نقش آلفا رو بازی میکنه(برای امتحان یه چیزی درست کردم)

این رندر بدون vray و با scanline هست و مشکلی نداره و چیزیه که تو وی ری میخوام .. این هم تنظیمات متریال هست(برای scanline

ولی رندر وی ری : (همراه تنظیم .. حتما باید vraymtlwrapper باشه به جای matte/shadow وگرنه کلا تصویر آلفا رو وی ری نمیشناسه!

و مقایسش با scanline:
با تصاویر صحبت کردم و فکر میکنم دیگه منظورمو واضح رسونده باشم .. چرا لبه ها اینجوری میشن؟

این رندر بدون vray و با scanline هست و مشکلی نداره و چیزیه که تو وی ری میخوام .. این هم تنظیمات متریال هست(برای scanline

ولی رندر وی ری : (همراه تنظیم .. حتما باید vraymtlwrapper باشه به جای matte/shadow وگرنه کلا تصویر آلفا رو وی ری نمیشناسه!

و مقایسش با scanline:
با تصاویر صحبت کردم و فکر میکنم دیگه منظورمو واضح رسونده باشم .. چرا لبه ها اینجوری میشن؟









