مشکل alpha channel در vray و vraymtlwrraper

quickneed

Member
سلام بر دوستان .. دوستان یه جسمی رو دارم میخوام با استفاده از یک مپ که نقش آلفا رو بازی میکنه قسمتی ازش رو جدا کنم بهتره تو تصویری که گذاشتم ببینین .. این عکس که نقش آلفا رو بازی میکنه(برای امتحان یه چیزی درست کردم)
ground alpha.jpg
این رندر بدون vray و با scanline هست و مشکلی نداره و چیزیه که تو وی ری میخوام .. این هم تنظیمات متریال هست(برای scanline

render ba scanline.jpg tanzime material.jpg

ولی رندر وی ری : (همراه تنظیم .. حتما باید vraymtlwrapper باشه به جای matte/shadow وگرنه کلا تصویر آلفا رو وی ری نمیشناسه!

vray test.jpg

و مقایسش با scanline:moghayese.jpg

با تصاویر صحبت کردم و فکر میکنم دیگه منظورمو واضح رسونده باشم .. چرا لبه ها اینجوری میشن؟
 

quickneed

Member
کسی نبود این سوال رو جواب بده؟؟!! با vraytwosided به لبه های صاف رسیدم ولی خود تصویر به صورت mirror روش قرار میگیره .. این یه نقص هست در vray
 

جدیدترین ارسال ها

بالا