مشکل نصب houdini 11

سلام دوستان
من هودینی ورژن 11 را دانلود کردم و نصب کردم ولی موقع اجرا یه کادر با عنوان اگه اشتباه نکنم Administrator License server باز میشه که دو گزینه انتخاب داره که یکی برای فعال سازی از اینرنت و دیگری فعال سازی دستی هست همون کادری که قبلا از کرک موقع اجرای برنامه باز میشه.

ولی من کل مراحل نصب و کرک رو درست انجام میدم و تو صفحه لایسنس سرور چراغها سبز میشن تو چند ویندوز حتی ویندوز 7 هم نصب کردم ولی مشکل همونه. تو چند سایت هم که توضیح داده بودن دقیقا همینطوری رفتم ولی نشد.
در ضمن من کارت شبکه مجازی هم نصب کردم ولی نشد.

حتی ورژن 9 هم قبلا نصب کرده بودم درست بود ولی الان نمیشه علتش بنظرم اینکه ورژن 9 کرکش برای 25 دسامبر 2011 ولی ورژن 11 چی اون که زده 25 دسامبر 2012
تاریخ سیستم هم درست و بروزه
 
آخرین ویرایش:

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
دوست من شما فایل sesinetd.exe رو ریختید توی پوشه System 32 آیا؟
مراحلی که طی کردین رو بگید، من بگم کجای کارتون ایراد داره که به مشکل می خورین.

شاد باشین و موفق.
 
سلام بله
من اول نصبش کردم بعد هودینی لایسنس سرور رو از لیست سرویس ها stop کردم این فایلی که گفتید رو کپی کرد تو سیستم 32 بعد دوباره start کردم اون سویس رو بعد keygen رو اجرا کردم و administraot license اگه درست تایپ کرده باشم رو اجرا کردم و نام هاست و کد رو در کیجن وارد کردم و genرrate را زدم و اون 5 کد قسمت بالا رو کپی کردم تو تک تک اون کادر ها بعد accept را زدم و چراغ ها سبز شد ولی برنامه اجرا نشد حتی دوباره ویندوز عوض کردم واین بار کل کد ها را به جز قسمت other کپی کردم ولی باز هم نشد.



"طريقه فعالسازي :
- اول برنامه رو از حالت فشرده خارج کنید.
- نصب برنامه را از آیکن houdini-9.0.747-win32 شروع کنید. در هنگام نصب، چهار گزینه را برای نصب میدهد. گزینه ی آخر یعنی License Server را روشن بگذارید (تیک خورده بماند).
- پس از نصب، برنامه را اجرا نکنید! قبل از اجرای برنامه، به قسمت Services بروید. برای رفتن به بخش Services در ویندوز خود، باید از Control Panel وارد گزینه ی Administrative Tools شوید و از آنجا، Services را باز کنید.
حال وارد زبانه ی Standard شوید (زبانه ی Standard در پایین صفحه است و مانند Tab عمل میکند). از لیست موجود، HoudiniLicenseSever رو Stop کنید. (کلیک سمت راست، سپس Stop). حالا مرحله ی بعد:
- از فولدر Crack فایلsesinted.exe را در فولدر System32 کپی کنید. فولدر System32 به طور معمول آدرسش C:\WINDOWS\System32 است. از شما هنگام کپی کردن فایل میپرسد که مایلید با فایل فعلی عوضش کنید... گزینه ی بله را کلیک کنید.
- دوباره به Services برگردید (در بالا توضیح دادم چطور میشه به Services دسترسی پیدا کرد.) حال، HoudiniLicenseSever که قبلاً Stop کرده بودید را Start کنید.
- از Program Files وارد Side Effects Software سپس وارد Houdini 9.0.747 و از آنجا License Administrator را باز کنید.
- در License Administrator دو زبانه وجود دارد. وارد زبانه ی Server Information بشید.
- در آنجا روبروی License Server Host و Server Code چیزی نوشته است (ترکیبی از عدد و حرف).
در فولدر کرک، فایل فشرده را باز کنید و از داخل آن Keygen را باز کنید. در بالا سمت چپ آن، Server Name و Server Code را میبینید.
- به License Administrator که در مرحله ی هفت باز کرده بودید برگردید و چیزی که روبروی License Server Host است را در قسمت Server Name مربوط به Keygen تایپ کنید. به همین ترتیب متن روبروی Server Code در License Administrator را در Server Code مربوط به Keygen تایپ کنید. دقت کنید که اشتباه آن را تایپ نکنید. حال روی دکمه ی Generate License در Keygen کلیک کنید.
- به License Administrative برگردید. روی File کلیک کنید و از منو گزینه ی Manually Enter Keys را کلیک کنید.
حدود پنج جای خالی وجود دارد که باید در هر کدام کلیدی قرار دهید.
- طریقه ی اضافه کردن کلیدها:
دقت کنید که هنگام زدن کلید Generate License در Keygen، دو قسمت وجود دارد. License Key در بالا و Other Keys to Play With. برای ریسک نکردن، تنها با قسمت License Key سر و کار خواهیم داشت.
برای وارد کردن کلیدها، قانون به این صورت هستش که اولین جای کلید، باید توسط خط اول موجود در License Key موجود در Keygen پر شود! یعنی خطی که با SERVER ... شروع میشود.
دیگر کلیدها یعنی دوم،سوم،چهارم و پنجم را با License Key هایی که با License Generic ... شروع میشوند پر کنید. هر خط، برای یک کلید.
نکته: یادتون باشه، کل پاراگراف را در هر کلید کپی نکنید! تنها یک خط به یک خط. یعنی هر خط کار یک کلید رو انجام میده.
"


اینم از مراحل کاری که انجام دادم ولی درست نمیشه شاید 6 بار ویندوز عوض کردم ولی نشد
 
آخرین ویرایش:
پس چی شد مهندس؟
البته اون مراحلی بالا نوشتم از یه سایتی بود که مال هودینی 9 بود ولی من از چند تا سایت نحوه نصب و دانلود کردم ولی فایده نداره لایسنس سرور چراغهاش همشون سبز میشن ولی هودینی اجرا نمیشه خواهش می کنم دوستان کمک کنید نیاز فوری به این برنامه دارم
 
سلام اینم تصاویری که نشان میدهد من درست کرک را انجام داده ام ولی error حل نشده
 

پیوست ها

  • 1.JPG
    1.JPG
    25.5 کیلوبایت · بازدیدها: 17
  • 2.JPG
    2.JPG
    46.5 کیلوبایت · بازدیدها: 16
  • 3.JPG
    3.JPG
    26.3 کیلوبایت · بازدیدها: 14

Masoud.Maya

Member
سلام
بعد از لایسنس کردن برنامه رو اجرا نکن کامپیوتر رو ریست کن منم همین مشکل رو داشتم.
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
بنده که همین امروز هودینی رو نصب کردم باز و اونو طبق این روش کراک کردم :

http://www.mediafire.com/?ux1s79ln60n73yw

و بالا هم اومد هودینیم:

attachment.php


تا حالا هم همچین مشکلی نداشتم برای نصب هودینی.

شما هم مطابق همین روشی که من توی اون فایل ویدئویی بالا گذاشتم انجام بده مراحل رو بازم اگه حل نشد معلوم می شه ایراد از جای دیگه ای هست.
ویندوزتون 32 بیتی هست یا 64 بیتی؟
 

پیوست ها

  • Houdini 11.jpg
    Houdini 11.jpg
    262.1 کیلوبایت · بازدیدها: 69
سلام
ممنون دوستان
دوست عزیز اول ریست می کنم بعد اجرا ولی همون طوری میشه
در ضمن ویندوز من 32 بیت هستش .
آخه تقریبا 3 ماه پیش هودینی 9 نصب کردم مشکلی نداشت ولی الان 9 هم نصب نمیشه یعنی همین طوری میشه.
روی ویندوز 7 32 بیت نصب کردم بازم مشکل داشت.
حالا فایل شما رو دانلود میکنم ولی فک نکنم حل بشه آخه از چند تا سایت پیگیری کردم همین روش نصب و گفتن در ضمن اگه روش نصب اشتباه بود لایسنس سرور چراغهاش سبز نمیشد که:shock:
 
سلام دوست عزیز طبق این فایل شما هم پیش رفتم ولی نشد دوباره ویندوز عوض کردم ولی بازم نشد این نسخه 11.446.9 مخصوص 32 بیت هست ولی نصب نمیشه.
عجیب اینکه ورژن 9 هم که قبلا نصب می کردم همین مشکل و داره یعنی از تاریخ سیستم هست که ورژن 9 کار نمیکنه یا از خود ویندوزه
ویندوز من xp sp3 هستش ولی رو 7 هم نصب کردم نشد.:shock:

واقعا کفرم و درآورده آخه چه مرگشه رو ویندوز mrt هم نصب کردم نشد. دیگه موندم چکار کنم خیلی کارم گیر اینه دوستان راهی بنظرتون نمیرسه
خواهش میکنم.
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
با این فایل ها تست کن ببین کار نمی کنه هودینیت.

یا بار از اولین مرحله نصب هودینی تا انتهای کرک کردنت یه فیلم بگیر بذار، شاید حواست نیست یه جایی رو داری اشتباه انجام می دی دوست من، وگرنه نباید مشکلی پیش بیاد.
 

پیوست ها

  • Crack.rar
    1.9 مگایابت · بازدیدها: 64
ممنون
نه دوست عزیز اشتباه نمیکنم مطمئنم
در مورد فیلم هم همون فیلم شما رو مرحله به مرحله رفتم ولی نشد.
 
سلام
دوستان مشکل حل شد اشتباه از من بود من دات نت فریم ورک و نصب نکرده بودم ببخشید اگه اذیت شدید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا