مشکل در نوز پردازی

abdollah_007

New Member
attachment.php
attachment.php
با سلام خدمت دوستان عزیز این رندر یکی از کار های منه ولی اگه دقت یکنید لکه های سیاهی روی کار دیده میشه که روی سطوح سفید رنگ کاملا مشخصه ، روش من واسه نور پردازی اینه که زیر هر کدوم از هالوژن ها یه نور فتومتریک میزارم نمیدونم واسه این که رندرم شفاف در بیاد و این لکه ها از بین برن باید چکار کنم ، لطفا راهنماییم کنید با تشکر
 

پیوست ها

  • 1.jpg
    1.jpg
    348.8 کیلوبایت · بازدیدها: 61
  • 2.jpg
    2.jpg
    277.3 کیلوبایت · بازدیدها: 60

prince_Persia_7

Well-Known Member
در تب Indirect Illumination قسمت Ambient Occlusion مقدار Subdivs رو بیشر کن ببین درست میشه؟
 

پیوست ها

  • Amient Occlusion.jpg
    Amient Occlusion.jpg
    79.5 کیلوبایت · بازدیدها: 24

Hidden Dragon

کاربر فعال
abdollah_007 عزیز سلام،

مشکل شما بیش از هر چیز دیگه مربوط به تنظیمات Gi میشه ...

کمی راجع به بحث Gi بیشتر مطالعه کنید.

موفق باشید
 

meysam arch

Active Member
شفاف بودن کار ؟ !!!
روشن بودن محیط رو باید با نور محیطی ( enviroment ) و عواملش کنترل کنی. فقط هالوژن نمیشه.یا پنجره ها رو باز کن یه کم نور بیاد داخل.
لکه ها رو هم که استاد گفتن ...
اگر هم احیانا از تنظیمات ذخیره شده ی لایت کش استفاده میکنی دوباره بزارش رو حالت single شاید شد.
 
سلام ایمن مشکل با افزایش میزان hsph subdives ,interpolation subdives در پارامتر های irradiance map حل میشه.
در ضمن اگر گاما را روشن کنید نور فراگیر بهتری خواهید داشت.
 

mokhtar3d

Member
attachment.php
شما باید Noise Threshold را به مقدار کمتر تغییر دهید! و هم چنان Subdivide های نور خود را افزایش دهید.
 

پیوست ها

  • test.jpg
    test.jpg
    404.4 کیلوبایت · بازدیدها: 29

جدیدترین ارسال ها

بالا