مشکل در ساخت مدل

amirv3d

Member
سلام دوستان
میخوام یه مدل صندلی بسازم برای ساخت چین و چروکش مشکل دارم اگر لینک آموزشی یا تکنیکی در این زمینه وجود داره منو راهنمایی کنید ممنون میشم . نمونه زیر هم یه دیدی بزنید منظورم رو بهتر میفهمید. :?:

01.jpg
 

dead_makers

Active Member
با cut کردن و ساختن poly جدید و extrude یا bevel کردنش در حد کم میتونی به نتیجه برسی ،در آخر هم باید smoth بشه
توی دی وی دی های مکس حرفه ای یادمه چروک های اون هیلا رو اینجری درست می کرد،خیلی کاربردی و راحت:green:
 

pclord

کاربر متخصص
درود

فکر کنم باید به Editable Poly تبدیلش کنی و سپس با Paint Deformation چین و چروک بهش بدی.

Paint Deformation.JPG
 

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
سلام دوستان
میخوام یه مدل صندلی بسازم برای ساخت چین و چروکش مشکل دارم اگر لینک آموزشی یا تکنیکی در این زمینه وجود داره منو راهنمایی کنید ممنون میشم . نمونه زیر هم یه دیدی بزنید منظورم رو بهتر میفهمید. :?:

مشاهده پیوست 35915

با این دو تا کاری که دوستان گفتن میشه...

اما یه ایرادی توی هر کدوم از اونا هست...

اولی خیلی وقت گیره و کار رو کمی نا فرم میکنه...

دومی هم اول باید خیلی خیلی سگمنت داشته باشی ... تا بتونی چین و چروک های اینجوری رو بدست بیاری
که فکر کنم سیستم هنگ کنه...

من خودم این کار رو میکنم...

اول Base کار رو توی مکس یا مایا مدل میکنی... بدن چروک... (البته چروک های اصلی رو باید توی مکس یا مایا درست کنی...)

برای چروک های ریز تر میتونی از نرم افزار Zbrush استفاده کنی...

واقعا طبیعی در میاره... تازه سگمنتهای اضافی هم نداری...

راحت...

موفق باشی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا