JavidFlasher
کاربر فعال
سلام
دوستان ببینید من با یه سری روابط ریاضی توابعی نوشتم که مختصات دستگاه مختصات رو به مختصات استیج بر میگردونه.
و سپس با توابعDrawing APIجدول رسم کردم
و همینطور میتونم نمودار رسم کنم اما نمودارم دقیق نیست!!
آیا کلاسی الگوریتمی واسه رسم نمودار وجود نداره؟؟؟
این رو ببینین:
اگه میخواین تست کنین فقط heightو widthاستیج رو هم اندازه کنین.
اینجوری میشه:
دوستان ببینید من با یه سری روابط ریاضی توابعی نوشتم که مختصات دستگاه مختصات رو به مختصات استیج بر میگردونه.
و سپس با توابعDrawing APIجدول رسم کردم
و همینطور میتونم نمودار رسم کنم اما نمودارم دقیق نیست!!
آیا کلاسی الگوریتمی واسه رسم نمودار وجود نداره؟؟؟
این رو ببینین:
اگه میخواین تست کنین فقط heightو widthاستیج رو هم اندازه کنین.
PHP:
import flash.text.TextField;
import flash.text.TextFormat;
//draw diagram menu
graphics.lineStyle(0);
graphics.moveTo(0,stage.stageHeight/2);
graphics.lineTo(stage.stageWidth,stage.stageHeight/2);
graphics.moveTo(stage.stageWidth/2,0);
graphics.lineTo(stage.stageWidth/2,stage.stageHeight);
//add Possition Number
for (var j:Number=-100; j<100; j++)
{
addPossitionNumber(_x(0),_y(j),String(j));
addPossitionNumber(_x(j),_y(0),String(j));
}
//draw sin diagram
graphics.lineStyle(0.1,16711680);
graphics.moveTo(_x(-100),_y(Math.sin(-100)));
for (var i:Number=-100; i<100; i++)
{
graphics.lineTo(_x(i),_y(3*Math.sin(i)));
}
//possition change function's for Math Diagram;
function _x(x:Number)
{
var a:Number = stage.stageHeight / 200;
var b:Number = 100 * a;
var c:Number = x * a + b;
return c;
}
function _y(y:Number)
{
var a:Number = stage.stageHeight / -200;
var b:Number = -100 * a;
var c:Number = y * a + b;
return c;
}
function addPossitionNumber(x:Number,y:Number,label:String)
{
var txt:TextField=new TextField();
var tf:TextFormat=new TextFormat();
tf.size = 2;
txt.x = x--;
txt.y = y--;
txt.text = label;
txt.selectable = false;
txt.setTextFormat(tf);
addChild(txt);
}
اینجوری میشه:
پیوست ها
آخرین ویرایش: