مشکل در تغییر سرعت frameRate در یه موی کلیپ

fazelit

Member
با سلام من من با دستور زیر مقدار frameRate یه موی کلیپ رو ببینم ایراد میگیره.
PHP:
trace(mc1.frameRate);

خطای زیر میده:
[PHPS]
[SWF] speed_fream.swf - 71010 bytes after decompression
[SWF] speed_fream.swf/[[DYNAMIC]]/1 - 2067 bytes after decompression
[SWF] speed_fream.swf/[[DYNAMIC]]/2 - 322606 bytes after decompression
[SWF] speed_fream.swf/[[DYNAMIC]]/3 - 116665 bytes after decompression
undefined
[UnloadSWF] speed_fream.swf/[[DYNAMIC]]/1
undefined
Warning: Ignoring 'secure' attribute in policy file from http://fpdownload.adobe.com/pub/swz/crossdomain.xml. The 'secure' attribute is only permitted in HTTPS and socket policy files. See http://www.adobe.com/go/strict_policy_files for details.


Test Movie terminated.
[/PHPS]

نکته: من این دستور رو توی stage میدم مشکلی ندارم ولی برای یه موی کلیپ میدم خطای undefined میده ولی توی استیج مقدار رو میده.
مشکل کجاست؟
 

++Hadi++

Active Member
چون با قراردادنش ،اشاره پیش فرض this رو مووی کلیپ می افته.frameRate از property های مستقیم stage هست.نه مووی کلیپ.
برای دسترسی به فریم ریت از داخل مووی کلیپ بنویسید:
PHP:
this.stage.frameRate
 
آخرین ویرایش:

fazelit

Member
سلام ممنون از پاسختون
پس اگه اینطوری من نمی تونم سرعت یه موی کلیپ رو کم و زیاد کنم.
فقط میتونم سرعت کل استیج رو کم و زیاد کنم
آیا راه حلی وجود داره که فریم ریت (تغییر سرعت) رو در داخل موی کلیپ کنترل کنیم؟
 

++Hadi++

Active Member
هیچ راهی نداره.حتی loader که لود می شه ،فریم ریتش با فایل اصلی ست می شه نه با اونی که بوده.مگر اینکه از loaderInfo یه لودرمیزان فریم ریت دیفالت یه swf رو به دست بیاری و نرخ فریم ریت فایل اصلی رو تغییر بدین...
 

Insomnia

کاربر فعال
پس اگه اینطوری من نمی تونم سرعت یه موی کلیپ رو کم و زیاد کنم.
فقط میتونم سرعت کل استیج رو کم و زیاد کنم
آیا راه حلی وجود داره که فریم ریت (تغییر سرعت) رو در داخل موی کلیپ کنترل کنیم؟
گر منظورتون از تغییر سرعت ، حرکت‌ها و تغییر سرعت انیمیشن‌ باشه ، باید به جای framerate که مربوط به کل stage میشه نه یک شی خاص ، از زمان استفاده کنید. مثلا کتابخانه tweenLite از greensock از زمان برای انیمیشن‌ها و حرکت‌ها استفاده می‌کند.

starling این امکان رو میده اما برای spriteSheetه
این هم فکر می‌کنم که با زمان کار می‌کنه نه با framerate
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا