سلام ، توی تبدیل بعضی از فایل های سه بعدی از فرمت max به 3ds با این خطا روبرو میشم : object has too many faces more than 64k to export
لطفا بطور کامل توضیح بدید چجوری می تونم این مشکل رو حل کنم. درضمن ذخیره کردن با پسوندهای دیگه مثل OBJ و FBX هم اصلا به کارم نمیاد و فقط باید فایل ها رو به 3ds تبدیل کنم.
اگه باید روی تنظیمات مدل یا برنامه کاری انجام بدم لطفا توضیح کامل بدید چون توی مکس مبتدی هستم.
ممنون اگه راهنمایی کنید.

لطفا بطور کامل توضیح بدید چجوری می تونم این مشکل رو حل کنم. درضمن ذخیره کردن با پسوندهای دیگه مثل OBJ و FBX هم اصلا به کارم نمیاد و فقط باید فایل ها رو به 3ds تبدیل کنم.
اگه باید روی تنظیمات مدل یا برنامه کاری انجام بدم لطفا توضیح کامل بدید چون توی مکس مبتدی هستم.
ممنون اگه راهنمایی کنید.

