مشکل در تبدیل max به 3ds

emad-h

New Member
سلام ، توی تبدیل بعضی از فایل های سه بعدی از فرمت max به 3ds با این خطا روبرو میشم : object has too many faces more than 64k to export
لطفا بطور کامل توضیح بدید چجوری می تونم این مشکل رو حل کنم. درضمن ذخیره کردن با پسوندهای دیگه مثل OBJ و FBX هم اصلا به کارم نمیاد و فقط باید فایل ها رو به 3ds تبدیل کنم.
اگه باید روی تنظیمات مدل یا برنامه کاری انجام بدم لطفا توضیح کامل بدید چون توی مکس مبتدی هستم.
ممنون اگه راهنمایی کنید.:rose::rose:
 

kami_re62

Member
سلام ،

همه اجزای مختلف آبجکتتو ID بندی کن بعدش Attach کن باهم مشکلت حل میشه .
احتمالاً مدلت سنگین شده!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا