مشکل با use working pivot در انیمیشن های مکس

ali_tavanaie

Well-Known Member
سلام
من مدتی هست که یک سری حرف رو در کنار هم قرار دادم و میخوام که اون حرف ها نسبت به یک محور ثابت که با edit working pivot معین کردم بچرخند و هر کدوم از اونها هم علاوه بر pivot اصلی نسبت به مرکز خودشون بچرخند و به بیرون پرت بشن-تا اینجاش مشکلی نبود و همه چیز در حالت خارج از محیط انیمیشن (منظورم فعال کردن نورا زمان هست) خوب عمل می کرد. اما هر وقت از auto key استفاده می کنم دیگه نمی تونم از اون pivot استفاده کنم. جتی خواستم کلک بزنم و از حالت انیمیشن خارج بشم و تغییرات رو بدم و بعد از اون set key رو بزنم اما یاز هم انیمیشن ضبط نمیشه و به نتیجه نمی رسم. خیلی عجیبه!:shock:
کسی هست که بدونه راه حل کجاست؟
 

Navidmilan

Well-Known Member
همونطور که خودتون به این نتیجه رسیدید Working Pivot Point رو نمیشه به عنوان Animation Center بکار برد و موارد استفاده
برای Modeling داره مخصوصا تو استفاده از Subobject ها.

اما راه حل شما اینه که یه Dummy Helper رو در اون نقطه که میخواید Pivot اصلی باشه قرار بدید و بعد باقیه Object ها رو به Dummy لینک کنید حالا هر Object هم دور محور خودش میچرخه (با استفاده از pivot خودش) و هم حول اون Pivot اصلی (با استفاده از Animate کردن چرخش Dummy که object ها بهش لینک شدن)
 

جدیدترین ارسال ها

بالا