مشکل با Skin

einollahia

Well-Known Member
چگونه وقتی برای مثال یک بازو را به یک اسکلت skin می کنم عملیات اسکین نرم تر انجام شود و در هنگام خم شدن بازو ، بازو به حالت طبیعی خم شود
 

Mehdi_Lover3dsmax

مسئول مدرسه گرافیکی سه بعدی
چند راه بهت پیشنهاد میدم اول اینکه اسکین رو بیخیال شو وراه ساده ترو که استفاده از پلاگین است استفاده کنی منظورم پلاگین DIGIMATION_BONESPRO3
کار کردن باهاش نسبت به اسکین خیلی خیلی راهت تره
راه دوم اینه که اگر از مکس 8 و
Biped
استفاده میکنی یک سری امکانات جدید بهش اضافه شده راست کار خودته اسمش
Twisty Bones
کارش اینه که مشکل شما رو حل کنه
امیدوارم کمک کرده باشم
 
ابتدا بايد Envelope ها را طوري تغيير بدي كه هر كدام قسمت هاي مورد نظر خودشون روي دست رو تحت تأثير قرار بدهند.
اگر هنوز در جاهايي مشكل وجود دارد بايد weight ها رو براي اون vertex ها تنظيم كنيد.
بايد در قسمت gizmos rollout از morph angle deformer استفاده كني. به اينصورت كه بايد vertex هايي كه مي خواهي تحت تأثير قرار بگيرند را به همراه bone هايي كه آنها را تغيير شكل مي‌دهند انتخاب كني و دكمه‌ي add رو بزني.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا