سلام
ببین ریفیق اولا اینجوری نمیشه خوب متوجه شد ولی شما این کاری که میگم رو بکن ببین مشکل از اینجاست، من این رو متوجه شدم، یعنی اولین چیزی که به ذهنم رسید اگه نبود بگو تا چیزای دیگه رو تست کنیم
شما تو قسمت Att editor > collision > solver Display رو بذار روی Self collision Thickness و ببین اون حاله ی زرد رنگ ضخامتش چقدره؟ اگه خیلی بود بالا ی همین گزینه ی عدد self collide withe scale رو کم کن جوری که زیاد از حجم خود پارچه بیرون نزنه و یه لایه ی کم رو روش بگیره و یه نکته دیگه که تو کارتون دیدم و چیزی که نوشتی ...
شما برای موندن پارچتون روی بدن فقط fraction رو بالا بردین؟ یعنی vertex های لبه رو توسط slide on surface به بدن متصل نکردین یا روش دیگه این که اول جسم پارچه رو skin کنید و بعد nCloth بدین و اون قسمت هایی که میخوای رو بدن بمونه تا لباس لیز نخوره رو از simulate در بیارین ؟!!!!
این دومی که ربطی به این bug ـی که افتاده نداره ولی مشکل ایجاد میکنه اگه این کارایی که گفتنم نکردید.
فعلا این ها رو یه نگاه بنداز بعد اگه باز مشکل بود بگو عزیز.
حق یارت
