مشکل با fbx برای انتقال ریگ

3D_lover

Active Member
سلام. من کارکترم رو با cat ریگ کردم ولی وقتی به یک صحنه منتقل میکنم بیشتر تنظیمات از بین میره.
و از شکل مربعی استخوان ها(cat) تبدیل به این شکل زیر میشوند. راه چاره چیست؟ آیا باید از فرمت دیگری برای انتقال به صحنه های دیگر استفاده کنم؟
7-17-2014 10-41-41 PM.jpg
 

3D_lover

Active Member
دوست عزیز.میتونی از export autodesk Packet file استفاده کنی.همه چی رو درست انتقال می ده.
از merg استفاده کردم cat رو درست میاره ولی بدن کارکتر که skin بهش وصله رو نمیاره. چیزی که شما میگید کجا قرار داره گزینش؟
 
اول باید نسخه مکس و دایرکت کانکتتون 2014 باشه.بعد پلاگین autodesk packet file رو فعال کنین.بعد تو بخش اکسپورت می تونید این کار رو انجام بدید.
 
البته من مکس کار نیستم...شما گفتید بعد اکسپورت مشکل دارین...با همون روشی که گفتم امتحان کنید....یه سوال؟؟شما می خواید کاراکتر رو از مکس خودتون به کامپیوتر دیگران بدین؟؟؟...شاید بتونم در این مورد کمک کنم....
 

3D_lover

Active Member
البته من مکس کار نیستم...شما گفتید بعد اکسپورت مشکل دارین...با همون روشی که گفتم امتحان کنید....یه سوال؟؟شما می خواید کاراکتر رو از مکس خودتون به کامپیوتر دیگران بدین؟؟؟...شاید بتونم در این مورد کمک کنم....
بله . کارکتر رو در یک scene جدا ریگ و انیمیت کردم ولی برای انتقال به صحنه اصلی دچار مشکل شدم
 
از مکس می خواین بدین به مکس یا از مکس به نرمافزار دیگه؟؟؟؟
بهتون پیشنهاد می کنم از 2014 استفاده کنین تا از پکت فایل بهره مند شید...
رزو خوش
 

3D_lover

Active Member
از مکس می خواین بدین به مکس یا از مکس به نرمافزار دیگه؟؟؟؟
بهتون پیشنهاد می کنم از 2014 استفاده کنین تا از پکت فایل بهره مند شید...
رزو خوش
از مکس 2012 صحنه شماره 1 که حاوی کارکتر هست به صحنه شماره 2 که حاوی تمام محیط هست میخوام انتقال بدم. به دلایلی نمیتونم از ورژن های بالاتر استفاده کنم. همه ی ورژن های مکس رو هم دارمولی حتما باید در این 2012 صورت بگیره!
 
مثل شما می خواین برای ساخت انیمیشن ، محیط ها و کارکتر های از پیش ساخته شده رو ادغام کنید.....خوب توجه کنید....اول حتما باید فایل محیط (open) بشه بعد فایل کاراکتر حتما در همین صحنه (import) بشه....
روز خوش
 

جدیدترین ارسال ها

بالا