مشکل با editable poly

mh2024

New Member
سلام به همه دوستان
مشکل من اینه که وقتی جسمم رو convert to editable poly می کنم اجسام پشت جسم من از قسمت های سوراخ و باز اون دیده میشه
تو عکس بهتر متوجه می شید
nnnnn.JPG
 

madmaster_3d

Well-Known Member
قبل ادیت پلی چی بوده؟ منظورت اسموت بوده یا ادیت پلی؟ شاید ورتکس هات به هم وصل نیستن. متریالی رو هم که دادی تیک گزنه 2side رو بزن. خود فایل رو هم زیپ کن بزار بهتر میشه فهمید چی به چیه
 

Yar.kh

Member
موتور رندر چیه؟ اگی وی ری باشه که متریالهاش خودش دوطرفه هست.
اما اگه از منتال یا خود مکس استفاده میکنید باید تیک 2-side رو بزنید برای متریالهاتون
اگه مشکل به شکل اصولی حل نشد پلی های پشت رو انتخاب کنید و روی Flip کلیک کنید تا پلی های پشت روشون به اینطرف بشه. اما باز اگه از پشت بخواهید رندر بگیرید همین مشکل رو خواهید داشت:green:
 

nc_hamid

Member
سلام
اینکه پشت جسم دیده می شه اشکال نیست توی برنامه 3dsmax به صورت پیش فرض اجسام یه طرفه هستند .طرف مورد نظر هم با جهت normal اون Face مشخص می شه
برای اینکه توی رندر اجسام دو طرفه دیده بشن همون طور که دوستان گفتن باید متریال 2sided باشه .
اگه می خوای توی viewport این مشکل بر طرف شه برو object properties بعد تیک backface cull رو بردار .
البته مشکل شما از اونجا ه که داخل دهن رو درست نکردی .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا