کلاس globals یا هر چیز دیگه ای که متغیر استاتیک داره،همه جا در دسترس هست.من همیشه با گلوبال راحتم چون تو هر حوزه و جا و فریم و شی و مووی کلپ و به طور کلی تو هر جا از کد نویسی باشی،می تونی بش دسترسی خوندنی و نوشتنی بدی.
در اکشن 3 متغیر گلوبال نمی شه تعریف کرد در عوش متد ها مشخصه های استاتیک ین کار رو می کنن.نه تنها در فلش که تو همه انجین های بازی و C++ و C# , java , ... اوضاع به این منواله...
در جایی به شی نال یعنی خال میرسید.این یکی از دغدغهه های ساختار فریمی تایم لاینی تو فلش هست.
setTimeout یه تاخیر ساز هست.شما زمان رو به میلی ثانیه بش می دین و می گین این تابع رو بعد از جند میلی ثانیه اجرا کنی.