Ultra3D
Well-Known Member
سلام بچه ها
من یک پک مدل های انسان که کاملا ریگ شده ( مال AXYZ) رو دازم ... حالا می خواستم از مدل ها استفاده کنم
ولی ...
وقتی مدل رو Merge می کنم خود حجم انسان تقریبا 2 برابر استخوان بندی هست(شکل 1)
ولی وقتی گزینه Physique رو غیر فعال و Edith Mesh رو فعال می کنم حجم انسان به اندازه درستش بر می گرده
در کل مشکل اینه که تو حالت عادی ( شکل 1) حجم بدن با استخوان بندی مچ نسیت
من انیمیشن و Rigging کار نکردم دوستان و استادید اگر راه حلی می دونید ، ممنون می شم که کمکم کنید
ممنون
من یک پک مدل های انسان که کاملا ریگ شده ( مال AXYZ) رو دازم ... حالا می خواستم از مدل ها استفاده کنم
ولی ...
وقتی مدل رو Merge می کنم خود حجم انسان تقریبا 2 برابر استخوان بندی هست(شکل 1)
ولی وقتی گزینه Physique رو غیر فعال و Edith Mesh رو فعال می کنم حجم انسان به اندازه درستش بر می گرده
در کل مشکل اینه که تو حالت عادی ( شکل 1) حجم بدن با استخوان بندی مچ نسیت
من انیمیشن و Rigging کار نکردم دوستان و استادید اگر راه حلی می دونید ، ممنون می شم که کمکم کنید
ممنون