سلام. من واقعا پشیمونم که 3ds max رو واسه انیمیشن سازی انتخاب کردم.
چون مشکلاتی یهو ظاهر میشه جلو پای آدم که همه چیز رو به هم میریزه و چیزی جز باگ های 3ds max نیست
به عنوان مثال الان من یک کارکتر ساختم، مو های کارکتر تا الان رندر میشد. ولی الان توی رندر نیست. از حالت bufer هم به mr prim تغییر حالت دادم موها رو
ولی بازم خبری از موها در رندر نیست. موتور رندر هم vray هست.
و هرچی آبجکت جدید الان میخوام ایجاد کنم فقط pivot اونها میاد و اسمشون در مدیفایر، ولی نه wire از اونا مشخصه نه خودشون. اصلا غیب شدن... این مشکل رو هم در مکس 2014 داشتم و هم در 2012 که الان تست کردم
چون مشکلاتی یهو ظاهر میشه جلو پای آدم که همه چیز رو به هم میریزه و چیزی جز باگ های 3ds max نیست
به عنوان مثال الان من یک کارکتر ساختم، مو های کارکتر تا الان رندر میشد. ولی الان توی رندر نیست. از حالت bufer هم به mr prim تغییر حالت دادم موها رو
ولی بازم خبری از موها در رندر نیست. موتور رندر هم vray هست.
و هرچی آبجکت جدید الان میخوام ایجاد کنم فقط pivot اونها میاد و اسمشون در مدیفایر، ولی نه wire از اونا مشخصه نه خودشون. اصلا غیب شدن... این مشکل رو هم در مکس 2014 داشتم و هم در 2012 که الان تست کردم