مشورت درباره رم

massomeh1

Member
یک سوال داشتم درباره رم جی اسکیل می خوام بدونم این رم که ازش تعریف شده و به عنوان رم حرفه ایی شناخته میشه و قیمت بالاتری هم داره واقعا ارزش خرید داره یا در باغ سبزه.
راستش من الان روی سیتمم 16 گیگ رم چهارکاناله با باس 1600 کرسیر دارم و این مقدار رم باتوجه به کارم برام کمه تصمیم دارم رم جی اسکیل با باس 2400 یا 2133 بخرم 32 گیگ و یعنی 8 تا 4 گیگ یا 4 تا 8 گیگ اما به من می گن 2400 با مادربرد شما که p9x79 deluxe هست ممکنه به سختی مچ بشه یعنی باید ولتاز یا تایمیمگ رو دستکاری کنی در دفترچه مادربرد هم جلوی بعضی باسهای بالا نوشته در حالت oc ساپورت می کنه من گیج شدم که بالاخره 2133 برام بهتره یا 2400 ؟ کدوم رم راحتره؟

از شما خواهش می کنم منو راهنمایی کنید به سایت ایسوز بروید مدل مادربردم رو مشخصاتش رو ببنید و بعد فکر کنید برای خودتان می خواهین خرید کنید منو راهنمایی کنید که می توننم بدون مشکل و بدون دستکاری و اورکلاک 2400 بیاندازم یا نه ؟ پس چه باسی رو پیشنهاد می دین ؟ چون نمی خوام به سیستم و مادربرد یا به رمها در اثر اورکلاک فشار بیاد .

درضمن رم جی اسکیل واقعا از نظر پهنای باند سرعت و کارایی و کیفیت ارجحتر از برندهای دیگه مثلا کرسیر هست یا نه ؟؟؟؟

خود شما چه رمی با چه حجمی و چه مقدار روی سیستم خود دارید راضی هستید؟؟؟؟؟

ببخشید اینهمه سوال پرسیدم ولی به پاسخشون خیلی نیاز دارم منتظر جواب شما هستم لطفا تمام سوالهای منو بادقت بخونید و جواب بدید که من از سردرگمی نجات پیدا کنم و خرید خوبی داشته باشم. بازهم از لطفتون بی نهایت متشکرم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا