مشكل بزرگ با رندر

mojtaba momen

New Member
با سلام خيلي ممنونم از اينكه من را براي رندر كردن راهنماي كرديد.
همان طور كه راهنماي كرده بوديد براي رندر كردن جلو رفتم و موفق شدم.
اما پروژه C:\3dsmax5\scenes\Version5Features\AnimationIk\03 Ik-joe (Spline IK).max
را همان طور كه توضيح داده بوديد رندر كردم اما خود دلقك تو رندر ديده نمي شه...!:shock:
اما وقتي يك كره الكي كنارش مي ذارم، اون كره توي رندر نمايش داده ميشه...!:eek:
جريان چيه...؟:-?
 

mojtaba momen

New Member
ببخشد اگه توضيح كم دادم
منظورم اينه:


براي دانلود روش كليك كنيد
 
آخرین ویرایش:

e.k

Member
سلام
دوست من بر روی هر یک از بون ها کلیک راست کن و ذرproperties
گزینه renderable
رو فعال کن
 

Sherlock_Holmes

Active Member
سلام
من خيلي دير سر زدم به اين پست شما!
دوست خوبمون e.k خوشبختانه راهنمايي كرده.
Bones معمولا پيش فرض رندر نميشه و در حقيقت اسكلتي هست كه شما بعد بايد اونو در شي يا آدمكي كه ميخواي حركت كنه قرار بدي . البته يه كم پيچيدگي داره ولي راحته.
 

Sherlock_Holmes

Active Member
سلام
من خيلي دير سر زدم به اين پست شما!
دوست خوبمون e.k خوشبختانه راهنمايي كرده.
Bones معمولا پيش فرض رندر نميشه و در حقيقت اسكلتي هست كه شما بعد بايد اونو در شي يا آدمكي كه ميخواي حركت كنه قرار بدي . البته يه كم پيچيدگي داره ولي راحته.
 

mojtaba momen

New Member
سلام
خيلي ممنون از دوستان
Ayvanhoo گفت:
سلام
من خيلي دير سر زدم به اين پست شما!
دوست خوبمون e.k خوشبختانه راهنمايي كرده.
Bones معمولا پيش فرض رندر نميشه و در حقيقت اسكلتي هست كه شما بعد بايد اونو در شي يا آدمكي كه ميخواي حركت كنه قرار بدي . البته يه كم پيچيدگي داره ولي راحته.
لطفاً در موردش يكم بيشتر توضيح بدين
چطوري بايد اون آدمك رو درست كرد؟ چطوري بايد گوشت و لباس براش درست كرد؟
 

hamed-ddd

Well-Known Member
اول bone ها رو به ترتیبی که دوست داری بساز
و بعد اونو در مدلی که درست کردی منطبق کن
بر روی مدل مدیفایر skin رو اعمال کن و در قسمت پایین مدیفایر add bone روی دکمه add (یاpick ...) کلیک کن و کلید h از صفحه کلید رو بزن و تمام bone ها رو انتخاب کن وبعد select رو بزن حالا اگر استخوانها رو حرکت بدی مدل هم با اونا حرکت میکنه .... البته نه به این سادگی.....
 

جدیدترین ارسال ها

بالا