مشكل با يك ميزبان

HostPro

New Member
سلام. بنده مدتي پيش، از يكي از ميزبان هاي داخلي هاست گرفتم كه گارانتي 30 روزه داشت. اما بخاطر يكسري مسائلي كه پيش اومد مجبور شديم در 15 اُمين روز قرارداد درخواست استفاده از گارانتي (استرداد وجه) بكنيم. الان تقريبا 11 روزه ايميل رد و بدل ميكنيم كه مثلا چرا حساب شما سيبا نيست يا اينكه اسمتون چيه؟!! يك بار هم درخواست رسيدگي سريعتر داشتم كه در جواب گفتند بله قربان، چشم قربان هاستينگ ما موظفه فلان قدر به حساب شما واريز كنه و از اينجور حرف ها اما باز هم تا الان خبري نشده. من هم بدم نمياد جواب بد قولي رو بدم. پولي كه بايد باز پرداخت بشه رقمي نيست و اگه نگيرمش هم طوري نميشه (به خودشون هم گفتم كه اگه تمايل نداريد پول رو پس بديد حداقل به من بگيد تا از نظر زماني برنامه ريزي كنم و از برنامه هام بيشتر از اين عقب نمونم).

من يه لينك به اين تاپيك براي ميزبان محترم فرستادم و اميدوارم اين مطلب رو بخونند اما حقيقتا الان ديگه برام مهم نيست چه پول رو بريزند به حساب و چه نريزند هر جا كه حرفي از اين ميزبان به ميون بياد من ماجرام رو (كه البته اينجا ننوشتم) مفصلا با لينك و اسنادش مطرح ميكنم. منتهي اگه مسئله زور گيري باشه و تصميم داشته باشند حق مشتري ها رو پس ندند خب طبيعتا آدم بيشتر دلخور ميشه و با شناختي كه از خودم دارم بعيد ميدونم تا زماني كه سود دهي شركت منفي بشه من خوابم ببره.

من كه راه مسالمت آميزي براي حل اين مساله به ذهنم نرسيد شما اگه راهي سراغ داريد بگيد. درضمن تا چند روز ديگه اگه مساله حل نشد همين پست رو ويرايش ميكنم و ماجرامو شرح ميدم تا شما ها كه لطف كرديد و تا اينجاي مطلب رو خونديد بتونيد يك نتيجه گيري درست و حسابي بكنيد.

يا حق.
 

HostPro

New Member
ببخشيد كه پست جداگانه ميدم. نميخواستم پست اول رو ويرايش كنم تا شك و شبهه اي بوجود نياد. فقط خواستم در مورد 3 پُسته بودنم بگم همونطور كه خيلي از شما حدس زديد به دلايل مشخصي نخواستم از اكانت اصليم استفاده كنم.
همين. باز هم ببخشيد.
 

ali-msh

Member
خوب اسم رو وقتی نمیگید چی کاری میشه کرد ، شاید شناختیم پی گیر شدیم . . .
 

HostPro

New Member
خوب اسم رو وقتی نمیگید چی کاری میشه کرد ، شاید شناختیم پی گیر شدیم . . .

مرسي شما لطف داريد. فعلا وضعيت به حالت تعليق در اومده (پس چی فكر كرديد الكيه؟:wink:) . اگه تا فردا پس فردا پول تو حسابم نباشه به طور شفاف اطلاع رسانی ميشه. فعلا فقط خواستم اگه كسي تجربهء مشابهي داره راهنماييم كنه.
مرسي.
 

arianhost

Member
بله دوست عزيز ، نمي شه گفت همه ولي يه كم بد قولي بين اكثر هاستينگ ها رايج شده اما من تا حالا بيشتر 2 جا نديدم كه گارانتي 30 روزه بدن معمولا 1 هفته تا 10 روز مي دن...جالبه!البته فردا اگه نريختن اسم ميزبان رو بگيد تا ببينيم چه كار مي شه كرد؟
 

HostPro

New Member
خب اگه حسابتون سیبا نبوده شاید مشکله واریزش ...

خب مساله ای نيست. اصلا شايد يك ميزبان فقط بتونه با حساب سيبا كاركنه اما در اين صورت بايد تو سايتش اين رو قيد كنه و يا خودش به تك تك مراجعه كننده ها بگه (چون در تصميم گيري هم تاثير داره). اما تو سايت ميزبان ما از اين خبر ها نبود.

در هر صورت به لطف وجود اين تاپيك الان پول رو واريز كردند. :cool:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا