partitionedari

New Member
همانطور که در ابتدا گفته شد، پارتیشن اداری تک جداره MDF یکی از انواع مدل های پارتیشن بوده که در بازار موجود می باشد. شما برای بهره گیری از این محصول در ابتدا باید اطلاعات کاملی نسبت به آن داشته باشید. از جمله اینکه این محصولات با ضخامتی به قطر 10 سانتی متر ساخته می شوند. که نه تنها بر زیبایی پارتیشن بلکه بر استحکام بالای آن نیز تاثیر می گذارد. در حین ساخت برای انها ارتفاع بسیار کوتاه یا نیمه بلندی را در نظر میگیرند. پارتیشن MDF تک جداره هیچگونه نیازی به اتصال به سقف ندارد. زیرا از ایستایی کاملی برخوردار می باشد.

از جمله نکات بسیار مهمی که در ساختار پارتیشن تک جداره MDF مورد استفاده قرار گرفته و توجهات را به سمت خود جلب کرده، نه تنها حفظ زیبایی و هارمونی در فضای نصب شده بلکه استحکام و سطح بالای اتکای آن برای مصرف کنندگان است. علاوه بر تمامی این موارد، این نوع از پارتیشن های اداری به راحتی باز و بسته می شود و این مسئله کار را برای انتقال از مکانی به مکان دیگر آسان می کند.

پارتیشن اداری دو جداره MDF


اگر قصد خرید پارتیشن اداری تک جداره MDF را دارید، باید بدانید که قطر آن به چیزی حدود 16 میلی متر می رسد. روکش آن از جنس ملامینه بوده و شیشه های آن فلوت 4 میمیلتری می باشد. شیشه ها قابلیت سندبلاست به صورت مات و یا راه مات را دارند و همچنین امکان درج لوگو روی شیشه به صورت مات یا شفاف نیز فراهم میباشد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا