PhonieX
مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
به عقیده ی برخی کارشناسان، این امر که شما بتوانید مشتریان خود را راضی نگه دارید یک هنر است که بر پایه دو اصل "تجربه" و "درک نیازها" استوار می باشد.
بر همین اساس و طبق تحقیقات سالیانه ای که توسط دانشگاه "مشیگان" صورت پذیرفته است و نتایج آن روز سه شنبه منتشر شد، احساس مشتریان نسبت مایکروسافت، احساسی است که به آرامی و غیر محسوس یک باور نا امید کننده نسبت به این کمپانی دارند.
کمپانی مایکروسافت موفق شده است طی نیمه نخست سال جاری میلادی امتیاز 70 از 100 را در میزان رضایت مندی کاربران آمریکایی بدست آورد. لازم به ذکر است این امتیاز نسبت به نخستین مرتبه ای که محققان شروع به رتبه گذاری مایکروسافت نمودند و این شرکت توانسته بود امتیاز 74 را کسب کند، کاهش یافته است.
پروفسور "کلایس فورنل" از دانشگاه مشیگان و مدیر بخش ASCI در اینباره می گوید: "یک اختلاف کوچک عددی که معنی بسیاری در خود دارد". به گفته ی او میانگین رضایت مندی مشتریان کمپانی ASCI که تعداد 800000 نفر می باشند طی سه ماه نخست امسال 73 درصد بوده است. به اعتقاد وی امتیاز شایسته ای که شرکت های نرم افزاری (از جمله مایکروسافت) باید داشته باشند عدد 75 می باشد.
با این وجود، مایکروسافت نسبت به بسیاری دیگر از شرکت های بزرگ نرم افزاری مانند McDonald’s Corp، Cingular Wireless LLC و hotel operator Ramada دارای امتیاز بالاتری است. همچنین امتیاز مایکروسافت بالاتر از Comcast Corp شده است. از سوی دیگر نتیجه ی این تحقیقات نشان می دهد امتیاز مایکروسافت پایین تر از شرکت هایی مانند FedEx Corp شده است.
منبع:winbeta.net
بر همین اساس و طبق تحقیقات سالیانه ای که توسط دانشگاه "مشیگان" صورت پذیرفته است و نتایج آن روز سه شنبه منتشر شد، احساس مشتریان نسبت مایکروسافت، احساسی است که به آرامی و غیر محسوس یک باور نا امید کننده نسبت به این کمپانی دارند.
کمپانی مایکروسافت موفق شده است طی نیمه نخست سال جاری میلادی امتیاز 70 از 100 را در میزان رضایت مندی کاربران آمریکایی بدست آورد. لازم به ذکر است این امتیاز نسبت به نخستین مرتبه ای که محققان شروع به رتبه گذاری مایکروسافت نمودند و این شرکت توانسته بود امتیاز 74 را کسب کند، کاهش یافته است.
پروفسور "کلایس فورنل" از دانشگاه مشیگان و مدیر بخش ASCI در اینباره می گوید: "یک اختلاف کوچک عددی که معنی بسیاری در خود دارد". به گفته ی او میانگین رضایت مندی مشتریان کمپانی ASCI که تعداد 800000 نفر می باشند طی سه ماه نخست امسال 73 درصد بوده است. به اعتقاد وی امتیاز شایسته ای که شرکت های نرم افزاری (از جمله مایکروسافت) باید داشته باشند عدد 75 می باشد.
با این وجود، مایکروسافت نسبت به بسیاری دیگر از شرکت های بزرگ نرم افزاری مانند McDonald’s Corp، Cingular Wireless LLC و hotel operator Ramada دارای امتیاز بالاتری است. همچنین امتیاز مایکروسافت بالاتر از Comcast Corp شده است. از سوی دیگر نتیجه ی این تحقیقات نشان می دهد امتیاز مایکروسافت پایین تر از شرکت هایی مانند FedEx Corp شده است.
منبع:winbeta.net