بی بی کد مسکونی بسیار باریک

Sisili boy

Member
سلام خدمت دوستان عزیز.

این کارو بخاطر متفاوت بودن حجم ساختمان خیلی با علاقه قبول کردم و سعی کردم خروجی نهایی قابل قبول بشه. طراحیش پرجزئیات بود و لطفا روی طراحی هم نظر بدین
:rose:

3ds max 2011+vray 2+floor generator+pc

 

پیوست ها

  • cm 9.jpg
    cm 9.jpg
    443.7 کیلوبایت · بازدیدها: 84
  • cm 5.jpg
    cm 5.jpg
    393.5 کیلوبایت · بازدیدها: 65
  • cm 6.jpg
    cm 6.jpg
    438.8 کیلوبایت · بازدیدها: 56
  • cm 2.jpg
    cm 2.jpg
    358.3 کیلوبایت · بازدیدها: 56
آخرین ویرایش:

*farshid*

کاربر VIP
دوست عزیز خسته نباشید
من اینجا معمولا رو کار معماری نظر نمیدم چون فروم معماری نیست اینجا
ولی در کل نمای خوبی شده ...منتها بنده با این قضیه مشکل دارم ... پر دیتیل یعنی اینکه هیچ جا به هیچ جا ربط نداشته باشه؟ اینی که میگید دیتیل نیست اغتشاشه
البته مشخصه که طراحیتون خوبه ولی همواره به وحدت توجه کنید . یک ساختمان باید یک ساختمان باشه نه مثل 3 تا ساختمان که به هم متصل شدند ...امتداد ها باید یکدیگر رو تعریف کنند و در نهایت یک کل واحد ایجاد کنند

در مورد رندر
کارتون نورپردازی خوبی نداره . هیچ وقت به vray sun+sky اکتفا نکنید ... hdri بهترین انتخابه
شات های دور تناسبات خوبی دارند هر دو ... یکیش اگزجره شده ولی بنده به شخصه مشکلی ندارم با این قضیه
شات های نزدیک خیلی خیلی بد هستند
لنز رو تله بکنید از دور ببینید ...
متریال چوب در شات های نزدیک حس خوبی داره
برای اسفالت یک تکسچر مناسب از cgtectures.com دانلود کنید
رندگ سبز جدول و بوته ها رنگ های خوبی نیستند ...خیلی جلب توجه میکنند .

در کل کار خوبیه ولی یه مقدار بهتره تکنیک های دیگه ای رو هم امتحان کنید
موفق باشی
 

Sisili boy

Member
فرشید جان خیلی ممنون از لطفت و اینکه نقدم کردی

از نظر شلوغ بودن طرح نقدتون قبول ولی خواست مالک بوده برای رقابت با ساختمان های بزرگ کناری... و منظور من هم وقتگیر بودن و کار زیادی بود که روی جزییات انجام دادم... مثلا خودت در جریانی تمام چوب ها با فلورجنریتور بوده...

نور هم hdri+vray sun دادم ولی hdri خیلی پر ابر و جذاب نبود... باید روش کار کنم

دوربین هم با اینکه عکاسی هم میکنم ولی چون تو vray زیادی امکانات داریم حول میشم زیادی واید میگیرم...

ایشالا کارای بعدی رشدم قابل ملاحظه باشه
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.فرشید همه گفتنی ها رو گفت.من یه پیشنهاد میدم.علاوه بر اینکه توی محیط بزاری خوبه خود حجم ساختمان رو از روبرو رندر بگیر که بتونی طرح رو معرفی بکنی. منظورم 2 بعدی هم هست سه بعدی کامل دید از روبرو هست.
 

Sisili boy

Member
سلام عارف جان. این رندر ها بخاطر جذابیت بیشترشون گذاشتم و تعداد رندهای کار زیاد بود و اینی که شما میگی هم تا حدودی دارم که میذارم.

aa1.jpg

aa3.jpg
 

جدیدترین ارسال ها

بالا