مزایای گردشگری مزرعه

سناتور سینتیا آ. ویلار، رئیس کمیته کشاورزی و غذای سنا خاطرنشان کرد: کشاورزان و ماهیگیران باید درآمدهای کشاورزی خود را متنوع و تکمیل کنند و گردشگری مزرعه یکی از راه های خلاقانه برای دستیابی به این هدف است. ویلار به عنوان نشان دادن حمایت و اشتیاق خود برای چنین پروژه هایی، به کار بر روی قوانین حیاتی و اصلاح قوانین موجود برای تکمیل این زیربخش رو به رشد صنعت گردشگری ادامه می دهد. او حتی یک کتاب گردشگری مزرعه را برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد صنعت راه اندازی کرده است. به نظر می رسد که کشاورزان به نوعی با این دیدگاه موافق هستند زیرا بسیاری از اپراتورهای گردشگری که کشاورزان تبدیل به مزرعه شده اند گزارش دادند که از این فعالیت تازه کشف شده بیشتر از برداشت معمول خود در طول جلسه استماع سنا درآمد کسب می کنند.

دکتر مینا گابور، رئیس و مدیر پروژه مدرسه بین المللی گردشگری پایدار (ISST) نیز از این صنعت حمایت می کند و بیان می کند که کمپ های گردشگری مزرعه بر سفرهای کم تاثیر تمرکز دارند و جوامع محلی را از نظر اجتماعی و اقتصادی توانمند می کنند.

او درباره مزایای گردشگری مزرعه گفت: «گردشگری مزرعه بازدیدکنندگان و مسافران را به مناطق مزرعه جذب می کند، به طور کلی برای اهداف آموزشی و تفریحی که فعالیت اقتصادی را برای تأمین درآمد مزرعه و جامعه تشویق می کند.

گذشته از تاثیر اقتصادی سایت های مزرعه، سایت های گردشگری مزرعه به ترویج گردشگری و محصولات منطقه، به ویژه آنهایی که توسط صنایع روستایی تولید و تولید می شوند، کمک می کند. این یک عمل رایج در سراسر جهان است. در واقع، برخی از نقاط توریستی معروف در اروپا و ایالات متحده مزارع هستند.

در کاستاریکا، یک مزرعه معروف قهوه در نهایت یکی از بهترین اکولوژهای جهان را ایجاد کرد که می توانید در آن بمانید و صبح بعد از آن از خواب بیدار شوید و از مزرعه بازدید کنید و دست خود را در چیدن انواع توت های قهوه امتحان کنید. همچنین دارای یک رستوران فوق العاده است که انواع معروف قهوه خود را سرو می کند، صابون های تهیه شده از قهوه و سایر محصولات کشاورزی را می فروشد.

در ایتالیا می توانید یک کلبه در وسط مزرعه اجاره کنید. اگر می‌خواهید غذای خود را بپزید، می‌تواند موادی مانند میوه‌ها و سبزیجات را فراهم کند که می‌توانید بیرون از درب منزل خود انتخاب کنید.

یک عامل مشترک در بین این مزارع، صرف نظر از اینکه در کجا واقع شده اند، این است که بسیاری از مشاغل و درآمدهای ایجاد شده برای جامعه از این فعالیت تامین می شود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا