مزایای استفاده از وردپرس برای طراحی سایت

eglantine-n

New Member
مزایای طراحی سایت با وردپرس

وردپرس از سال 2003 تاکنون وجود دارد و محبوب ترین نرم افزار وبلاگ نویسی است. چه مزایایی باعث این محبوبیت شده؟

1. سهولت استفاده

کار با وردپرس و پنل مدیریتی آن بسیار آسان است. اضافه کردن صفحات جدید، پست های وبلاگ، تصاویر و غیره می تواند به آسانی و به سرعت انجام شود

2. برای اجرا به نرم افزار خاصی نیاز ندارد.

وردپرس مبتنی بر مرورگر است

3. نیاز به ویرایشگر HTML یا نرم افزار FTP ندارید

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کامل است و نیازی به نرم افزار ویرایش HTML (مانند Adobe Contribute یا Dreamweaver). ندارد. بدون نیاز به نرم افزار اضافی می توانید یک صفحه یا پست وبلاگ، متن محتوا، آپلود تصاویر (و ویرایش آنها)، آپلود فایلها، فایل های ویدیویی، گالری تصاویر و غیره را ایجاد کنید.

4. سئو سایتهای وردپرسی آسان است

کدنویسی وردپرس بسیار تمیز و ساده است و خواندن و فهرست بندی مطالب سایت را برای موتورهای جستجو آسان می کند. علاوه بر این، هر صفحه، پست و تصویر می تواند کلمات کلیدی، توضیحات و عنوان و متا تگ مخصوص به خود را داشته باشد و برای کلمات کلیدی خاص بهینه شده و امکان بهینه سازی دقیق موتور جستجو را فراهم آورد. همچنین می توانید از تگ ها برای بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید. با استفاده از کد تخفیف های ارائه شده در سایت تخفیفان می توانید با هزینه کمتر از خدمات سئو بهره مند شوید.

5. شما کنترل سایت خود را دارید

دیگر نیازی نیست که منتظر بمانید که طراح وب شما به روزرسانی های ساده ای را در سایت شما انجام دهد. با طراحی سایت وردپرس، تقریباً همه جنبه های سایت خود را کنترل می کنید و به راحتی می توانید این بروزرسانی های ساده را انجام دهید.

6. طراحی وب سایت شما 100٪ قابلیت سفارشی سازی دارد

امکان طراحی سایت حرفه ای با وردپرس توسط برنامه نویسان وجود دارد و این پلت فرم هیچ محدودیتی ندارد.

7. یک وبلاگ آماده برای راه اندازی دارید

از آنجایی که وردپرس در ابتدا به عنوان یک بستر وبلاگ نویسی ایجاد شده بود، قابلیت های ایجاد وبلاگ در آن وجود دارد و به راحتی می توان در صورت نیاز از آن استفاده کرد

8. با افزونه ها به راحتی می توان عملکرد سایت را گسترش داد

گسترش عملکرد سایت وردپرس با افزونه هایی امکان پذیر می کند، که اکثر آنها رایگان یا قیمت بسیار مناسب هستند و به راحتی می توانند در صورت نیاز به سایت اضافه شوند.

9. سایت شما می تواند با رشد کسب و کار شما رشد کند

سایت های وردپرس بسیار مقیاس پذیر هستند. شما می توانید صدها هزار صفحه یا پست وبلاگ در سایت خود داشته باشید و عملکرد سایت کاهش پیدا نمی کند.

10- دارای چندین کاربر باشید

به عنوان مدیر یک سایت وردپرس، می توانید چندین کاربر را برای مدیریت بخشهای مختلف به وب سایت اضافه کرده و سطح دسترسی و قابلیت های دسترسی را به هر کاربر اختصاص دهید.

11- طراحی سایت ریسپانسیو با وردپرس

وب سایت شما می تواند در هر دستگاهی که کاربران از آن به سایت شما دسترسی پیدا می کنند، به خوبی نمایش داده شود. و تجربه ای فراموش نشدنی را از تلفن های هوشمند، تبلت ها یا رایانه های رومیزی در اختیار بازدید کنندگان سایت قرار دهد.

12- طراحی سایت چند زبانه با وردپرس

وردپرس امکانات عالی را برای طراحی سایت های چند زبانه در اختیار قرار می دهد و می توانید با استفاده از این امکانات سایت خود را به چندین زبان ارائه بدهید و سایت خود را جهانی کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا