مر کز تجاری

Farrokh

Active Member
سلام بچه ها دلم براتون تنگ شده بود گفتم این تاپیکو بهونه کنم

این آخرین کارمه
یه مرکز تجاری تفریحی تو بندر عباس
هایپر مارکت و رستورانش رو می بینید

اگه خیلی عالی نشده ببخشید
برای هر کدوم از فضا ها 2 روز وقت داشتم

مهتابی ها کار خودمه
رو میزی هم کار خومه
آبجکتها اور موشن

اگه لطف کنین نظر بدین و انتقاد کنید ممنون میشم
در ضمن اگه به این چند سوال پاسخ بدین ممنونتون میشم

1-نسبت به کارای قبلی من به این کار چه نمره ای از 20 میدید ؟
2-به نظرتون این کار رو توی رزومه ی خودم بذارم یا نه
3-نسبت به کارهای arch interior به این کار چه نمره ای از 20 میدید؟

ممنونم


برخلاف میل باطنیم وایر فریم هم گذاشتم
 

پیوست ها

  • final restaurant.jpg
    final restaurant.jpg
    233.3 کیلوبایت · بازدیدها: 157
  • final Hyper market.jpg
    final Hyper market.jpg
    333.8 کیلوبایت · بازدیدها: 61
  • final Hyper market 01.jpg
    final Hyper market 01.jpg
    362.9 کیلوبایت · بازدیدها: 121
  • final restaurant w.jpg
    final restaurant w.jpg
    184.2 کیلوبایت · بازدیدها: 65
آخرین ویرایش:

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
سلام فرخ جان
آقا کارت هست Fantastic
من همیشه گفتم .. بابا نورپرداز...
در حد خودم بگم که ایرادی نمیبینم
فقط عکس اولی رو با لنز Wide گرفتی؟ آخه میز سمت راست پایینی یه خورده کشیده شده...
بازم آفرین و موفق باشی
 

Farrokh

Active Member
سلام هادی جان
آقا کارت هست fantastic
من همیشه گفتم .. بابا نورپرداز...
ممنون از لطفت
در حد خودم بگم که ایرادی نمیبینم
بابا شما استاد مایی
فقط عکس اولی رو با لنز wide گرفتی؟ آخه میز سمت راست پایینی یه خورده کشیده شده...
آره
بزرگترین چالش در فضاهای داخلی لنز دوربینه
مجبوریم برای اینکه فضا رو خفه نشون ندیم لنزو واید کنیم
کمرا کرکشن هم پرسپکتیو سه نقطه ای رو دو نقطه ای می کنه و کار رو غیر طبیعی می کنه
 

Divine Love

Well-Known Member
آفرين قشنگ شده
فقط تكسچر هاي مبلا خيلي ساده و يك دسته. چين و چروك نداره.
 

:Mohsen:

کاربر باتجربه
كار قشنگيه آفرين از ملايمتش خوشم اومد البته يه مقدار تو تكسچر مشكل داره، مبلها خيلي يك نواخت شدن، شايدم واقعا همين شكلين
 

Pedi7Khat

Member
واقعا زیبا و عالی کار شده.من کلی کیف کردم... تبریک می گم با این همه خلاقیتی که داری...
 

hamed1star

Member
سلام عزیز جان

کارت خوب شده
سوال اول -ج- تفاوت خیلی زیادی نداره اگرم تفاوتی هست به خاطر اینکه این محیط با قبلی ها خیلی فرق داره اما در مورد قدرت نور پردازی زیاد چیز جدیدی نمیبینم بهتره خودت توضیح بدی

سوال دوم-ج-ربط زیادی به ما نداره این تصمیم گیری با خودته

سوال سوم-ج- نمیدونم با کدوم کار اور موشن داری مقایسه میکنی چون ارک اینتریور ها حدود 140 تا هستن و با کار شما از زمین تا اسمون تفاوت دارن

البته بعضی هاشون واقعا زیاد جالن نیستن

اما هیچ موقع یادت نره اور موشن از تکنیک های نور پردازیه فوق العاده تخصصی استفاده میکنه
که حالا حالا ها طول میکشه من و امثال ما به این تکنیک ها پی ببره

در کل کارت خوب بود و بازم جای پیشرفت داره

موفق باشی
 

Farrokh

Active Member
ممنون
ولی اگه نمره میدادی بهتر بود هر چند منظورت رو متوجه شدم
 

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
سلام
اگه نمره بقیه کارات 18 بود به این کارت 19 میدم(پیشرفت داشتی)
موفق باشی
 

h.khafan

Active Member
سلام:

کارهای خوبی شدن مخصوصا رستوران :D/هم رندرش عالیه هم مدل. خیلی خوشم اومد از فضاش. در مورد تکسچر مبلها با بقیه موافقم:wink:. متریال لوستر ها هم یه کم غیر عادی به نظر میرسه (نارنجیه) یا من اینجوری حس میکنم.

هایپر مارکت هم تکچسر و مدل عالیه فقط یه کم بیشتر روی متریال هاش کار کن. مخصوصا کف و سقف.

نور آفتابی رو هم که توی مارکت هست کاری کن که هر چی سایه از پنجره دورتر میشه لبه ی سایه محو تر بخ نظر برسه.


بازم میگم از رستورانه خیلی خوشم اومد.


موفق باشی
حامد
 

Liz@rd

New Member
مثل همیشه عالیه .

فقط فکر کنم متریال ستون ها یکم ضعیف هست و متریال مبل ها .

من در حدی نیستم که نمره بدم . موفق باشی . :wink:
 

Farrokh

Active Member
ممنونم دوستان
یه نفر یه ایرادی گرفت که نمی دونم باید چیکار کنم
گفت رو میزی ها مثل پتو کلفت شدن
من با پلاگین سیم کلوث اونارو ساختم
فکر کنم می بایست پارامتر اسکیل رو کمتر می کردم
ولی کمتر از یک صدم نمی شد

لطفا راهنایی کنید
هادی جان فکر کنم شما که رئاکتور مستری بدونی و به ما یاد بدی


ممنون از همگی
 

Farrokh

Active Member
سلام:

کارهای خوبی شدن مخصوصا رستوران :d/هم رندرش عالیه هم مدل. خیلی خوشم اومد از فضاش. در مورد تکسچر مبلها با بقیه موافقم:wink:. متریال لوستر ها هم یه کم غیر عادی به نظر میرسه (نارنجیه) یا من اینجوری حس میکنم.

هایپر مارکت هم تکچسر و مدل عالیه فقط یه کم بیشتر روی متریال هاش کار کن. مخصوصا کف و سقف.

نور آفتابی رو هم که توی مارکت هست کاری کن که هر چی سایه از پنجره دورتر میشه لبه ی سایه محو تر بخ نظر برسه.


بازم میگم از رستورانه خیلی خوشم اومد

ممنونم از نظرت عزیزم
شما که بگی خوبه ما باید بال در بیاریم

قبول دارم بامپ کف باید ریز تر می شد
ولی سقفو منظورتو نفهمیدم

مثل همیشه عالیه .

فقط فکر کنم متریال ستون ها یکم ضعیف هست و متریال مبل ها .

من در حدی نیستم که نمره بدم . موفق باشی . :wink:

ممنون این چه حرفیه
شما حتی اگه هیچ چیز هم بلد نباشی به عنوان یه بیننده حق داری نظر بدی و انتقاد کنی
به این می گن دموکراسی و آزادی بیان

از نظرت ممنونم
 

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
ممنونم دوستان
یه نفر یه ایرادی گرفت که نمی دونم باید چیکار کنم
گفت رو میزی ها مثل پتو کلفت شدن
من با پلاگین سیم کلوث اونارو ساختم
فکر کنم می بایست پارامتر اسکیل رو کمتر می کردم
ولی کمتر از یک صدم نمی شد

لطفا راهنایی کنید
هادی جان فکر کنم شما که رئاکتور مستری بدونی و به ما یاد بدی


ممنون از همگی

سلام
خوبی فرخ جان ؟
شرمنده نکن ، ما هرچی بلدیم از صدقه سر شما و بقیه دوستانه
میگم تو مطمئنی که کسی ایرادی از کلفتی رومیزی ها گرقته باشه؟؟؟
تازه به نظرم اصلا مشکلی ندارن و خیلی real شبیه سازی شده ..آفرین

اولا که کلفتی رومیزی ربطی به پلاگین simcloth نداره
تو باید از یه Plane یا یه Box با ارتفاع کم استفاده کنی و اونو شبیه سازی کنی
در مورد پارامتر اسکیل که در اصل World Scale هست باید بگم که:
به معنی اندازه گیری دوری و نزدیکی اجسامی که حول یک محاسبات فیزیکی قرار میگیرن مثل راکتور یا همین حرکت فیزیکی
مثلا تو همین پلاگین

اولا که صفر میشه
33977.jpeg
(اگه نشد چند بار 0 بزار بعد حتما میشه):)
تو اگه این مقدار صفر کنی طبق تعریفی که بالا گفتم اصلا جسمی که به عنوان پارچه منتخب شده حرکت نمیکنه:sad:
حداقلش باید 0.01 باشه( این کامپیوتر یه چیزی میدونه که میگه:D)
در کل کار این پارامتر چیه؟
کارش دقیق بودن سطح تماس بین دو جسم Cloth و Deflector(همون جسم ثابت یا میز خودمون)
یعنی هرچی به صفر نزدیکتر بشه (نه خوده صفر :D) نزدیکی سطح تماس به Deflector بیشتر میشه و برعکس...
Okey؟
موفق باشی فرخ جان:)
 

Farrokh

Active Member
ممنون هادی جان
ولی من یه پلین رو قرار دادم
زیرش هم یه میز که لبه هاش کاملا 90 درجه هست
ولی پارچه با فاصله ی زیادی ازش قرار می گیره و لبه هاش گرد می شه
می خوام پارچه خیلی لخت بشه
مثل ابریشم
نمی دونم چیکار کنم
ممنونت می شم راهنمایی کنی
 

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
سلام
والا منظورت رو تو جمله اول نگرفتم
همونجوری که گفتم واسه اینکه نخوای پارچه با فاصله زیادی ازش قرار بگیره باید World scale رو کم کنی
منظورت از لبه هایش گرد میشه چیه؟ لبه های پارچه گرد میشه؟؟؟
و اما سول دومت که گفتی میخوای پارچه ابریشم درست کنی باید گفت
1. segment رو باید زیاد کنی(برای پارچه)
2.Substeps باید حداقل 30 باشه
3.world scale رو 0.01 بزار
4. ومهمترین مولفه هم Gravity هست که باید 2000 باشه
حالا یه بار Solve کن ببین چطوره....

اگه دو.ست داری بهتر بشه باید میز و رومیزی رو از نزدیک دید که اگه دوست داری فایل مکس میز و رومیزی رو برام آپلود کن تا بهتر کمکت کنم....
موفق باشی
 
آخرین ویرایش:

h.khafan

Active Member
ببخشید منظورمو خوب نرسوندم.

متریال سقف رو خیلی خوب کار کردی ولی منطورم این بود که متریال رو عوض کنی . چون برای چنین فروشگاهی از چنین سقف خشنی استفاده نمیشه . این سقف برای مکانهای که با وسایل نقلیه در ارتباطن بیشتر کاربرد داره مثلا تعمیر گاه / یا پارکینگ.


موفق باشی
حامد
 

جدیدترین ارسال ها

بالا