مدیرعامل میلاد افزار: نمایشگاه تخصصی برگزار نشد

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


میلاد افزار با هدف فرهنگ‌سازی در نمایشگاه امسال حضور پیدا کرد.


به گزارش عصر ارتباط امیر حسین بختیاری- مدیر میلاد افزار- با دست پر به نمایشگاه الکامپ امسال آمده بود و طیف جدیدی از محصولات را به سبد کالاهای این شرکت اضافه کرده بود؛ مودم‌های ADSL با برند Prolink جدیدترین کالایی است که میلاد افزار در غرفه خود به‌نمایش گذاشته بود. در کنار این محصول، کارت‌های گرافیکی شاتل نیز به جمع دیگر کالاهای توزیع میلاد افزار اضافه شده‌اند.


مدیر میلاد افزار با اشاره به فصل‌نامه این شرکت که با نام MAT تولید می‌شود، گفت: صنعت IT ما به روز است اما متاسفانه بسیاری از شرکت‌های فعال در این زمینه، تنها به بعد سوددهی این صنعت فکر می‌کنند و کم‌تر شرکتی وجود دارد که علاوه بر جنبه اقتصادی به جنبه‌هایی نظیر فرهنگ‌سازی نیز توجه داشته باشد این در حالی است که یکی از اهداف میلاد افزار برای فعالیت در بازار IT، ارتقای سطح فرهنگی کاربران است و برای این کار ما سعی می‌کنیم در یادنامه MAT بیشتر به جنبه اطلاع‌رسانی و آگاهی دادن به کاربران فعالیت کنیم تا در زمینه معرفی محصولات خود.


شرکت میلاد افزار علاوه بر محصولات جدیدی که ارایه می‌کند در عرضه کارت‌های گرافیکی شرکت الایت‌گروپ و دیگر محصولات شاتل همچون کارت‌های تلویزیون، مودم و وب‌کم‌های این برند و همچنین لپ‌تاپ‌های دل نیز فعالیت دارد. بابک سامانیان- مدیر بازاریابی شرکت میلاد افزار- در مورد کمبود کارت‌های گرافیکی شرکت الایت‌گروپ در سال گذشته در بازار، علت این موضوع را در تحریم‌های موجود و عدم تامین کالا از سوی شرکت الایت‌گروپ و سیاست‌های این شرکت دانست که سبب شده توزیع این محصول در بازار تهران و شهرستان‌ها مقداری با تاخیر و اخلال مواجه شود.


سامانیان، در مورد خدمات شرکت میلاد افزار گفت: ما سعی می‌کنیم برای حضور در بازار به دو جنبه کیفیت و رقابت توجه ویژه‌ای داشته باشیم و تلاش می‌کنیم تا بهترین خدمات را به کاربران خود ارایه دهیم. او در مورد ارایه خدمات بهینه به کاربران به گارانتی سوخت در محصولات شاتل مانند مودم‌های شاتل و یا کارت گرافیکی این شرکت اشاره کرد.


مدیرعامل میلاد افزار در بیان سیاست‌های این شرکت اظهار داشت که ما بیشتر سعی می‌کنیم تا در بازار‌های شهرستان‌ها حضور داشته باشیم و روی آن‌ها تمرکز کنیم چرا که در این بازار‌ها ما نمایندگان خاص داریم و مجبور هستیم تا کالاهای آن‌ها را تهیه کنیم.


همچنین وی در مورد حضور بیشتر میلادافزار در شهرستان‌ها، گفت: بازار تهران به دلیل حضور برندهای مختلف رقابت را دشوار می‌کند و ما سعی می‌کنیم سهم بیشتری از بازار شهرستان‌ها را کسب کنیم هر چند که در بازار تهران نیز حضور داریم.


بختیاری حضور مردم در نمایشگاه امسال را قابل توجه دانست اما از نوع برگزاری نمایشگاه گله‌مند بود. وی معتقد بود که مردم همراه با صنعت IT حرکت می‌کنند و این صنعت در کشور ما به کاملا به روز است و باید برای به این خواست عمومی توجه داشت. بختیاری گفت: IT و محصولات آن تخصصی هستند و برگزاری نمایشگاه نیز باید تخصصی باشد که متاسفانه امسال اینگونه نبوده است.



منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا