لیست محصولات مراقبت از پوست

ماکیاژ

New Member
بعد از این که نوع پوست خود را مشخص کردید، نوبت به تهیه محصولات پوستی می‌رسد. آیا با انواع محصولات اسکین کر آشنا هستید و کارایی آن‌ها را می‌دانید؟ اگر جواب‌تان منفی است، این قسمت از مقاله مخصوصا برای شما نوشته شده است.

1- شوینده صورت

شوینده‌های صورت، همان طور که از نامش پیداست، محصولاتی برای شستشو و از بین بردن آلودگی‌های روی پوست است که برای انواع پوست‌ها تولید می‌شوند. شوینده‌های صورت در انواع مختلفی مثل ژل و فوم وجود دارند.

2- تونر

وظیفه اصلی تونر پاک‌سازی عمیق پوست، تنظیم چربی و PH پوست می‌باشد. تونر به صورت مایع رقیق ساخته می‌شود و با استفاده از پنبه یا پد به سطح پوست مالیده می‌شود. بهترین زمان استفاده از تونر بعد از شستشوی صورت با شوینده‌ می‌باشد.

3- آبرسان

هر نوع پوستی اعم از خشک، چرب، حساس و ... نیاز به رطوبت و آبرسانی دارد تا شفافیت و درخشش خود را حفظ کند. بخشی از این رطوبت توسط نوشیدن آب تامین می‌شود. اما چگونه به طور کامل پوست خود را آبرسانی کنیم؟ با استفاده از کرم یا ژل آبرسان! برای خرید آبرسان پوست چرب و خشک از سایت ماکیاژ به این صفحه بروید.

4- مرطوب کننده

تامین رطوبت پوست وظیفه آبرسان و نگهداری این رطوبت در سطح پوست وظیفه مرطوب‌کننده است. به بیان دیگر، مرطوب‌کننده با کاهش تبخیر آب از خارج شدن رطوبت پوست جلوگیری کرده و به عنوان مکمل آبرسان باید در روتین پوستی وجود داشته باشد. سایت ماکیاژ خرید مرطوب کننده صورت را برای هر نوع پوستی فراهم کرده است.

5- سرم صورت

سرم‌های صورت اغلب به عنوان تامین‌کننده ویتامین‌های پوست عمل می‌کنند و تاثیر زیادی بر کاهش لک و چین و چروک پوست دارد. اگر پوست چربی دارید به جای سرم از انواع کرم تامین‌کننده ویتامین استفاده کنید. برای خرید سرم صورت می توانید به فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی یا داروخانه ها یا فروشگاه های آنلاین آرایشی و بهداشتی مانند ماکیاژ مراجعه نمایید.

6- کرم دور چشم

پوست دور چشم بسیار نازک و حساس است و نسبت به قسمت‌های دیگر پوست زودتر دچار پیری می‌شود، بنابراین به مراقبت خاص نیاز دارد. کرم دور چشم برای کاهش چین و چروک، کاهش پف و روشن‌سازی پوست دور چشم محصولی بسیار مفید و موثر است.

7- ضدآفتاب

قرار گرفتن در معرض نور خورشید در کوتاه مدت منجر به سوختگی و خشکی پوست و در بلندمدت منجر به ایجاد لک‌های عمیق و حتی سرطان پوست می‌شود. اینجاست که ضرورت استفاده روزانه ضدآفتاب برای ما روشن می‌شود. حتما هنگام خارج شدن از منزل از ضدآفتاب مخصوص پوست خود استفاده کنید و هر دو ساعت آن را تمدید کنید.

سایت آرایشی و بهداشتی ماکیاژ طیف گسترده ای از انواع ضدآفتاب های ایرانی و خارجی را عرضه می کند. از این رو می توانید با توجه به نوع پوست و نیازهای آن بهترین برند ضدآفتاب را انتخاب کنید. برندهای پرطرفدار ضدآفتاب ایزدین، ضدآفتاب پریم، ضدآفتاب درماتیپیک، ضد آفتاب لافارر، ضدآفتاب نوتروژینا، ضد آفتاب لورال و ... در سایت ماکیاژ موجود هستند.

سایت فروش محصولات مراقبت پوستی

سایت ماکیاژ، عرضه‌کننده انواع محصولات پوستی است. شما می‌توانید انواع محصولات مراقبت از پوست از آبرسان و مرطوب‌کننده تا شوینده، تونر، ترمیم‌کننده، ضدآفتاب، انواع ماسک و سرم صورت و... را در انواع برندهای مختلف و شناخته‌شده پیدا کنید.
 

پیوست ها

  • 100.jpg
    100.jpg
    146.4 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • 101.jpg
    101.jpg
    92.4 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • 102.jpg
    102.jpg
    155.4 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • 103.jpg
    103.jpg
    162.8 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • 104.jpg
    104.jpg
    163.2 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • 105.jpg
    105.jpg
    167.8 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • 106.jpg
    106.jpg
    19.2 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • 107.jpg
    107.jpg
    74.5 کیلوبایت · بازدیدها: 0

جدیدترین ارسال ها

بالا