لکه نور

با سلام خدمت همه ی دوستان...
یه مشکل دارم و مطمئنم خیلی ها تا حالا باهاش برخورد داشتن ، اونم ایجاد لکه نور روی بعضی سطوح هست.
توی این رندر من هم اینو میبینید.
اگه ممکنه راهنمایی کنید.
متشکرم.
 

پیوست ها

  • d.jpg
    d.jpg
    84.9 کیلوبایت · بازدیدها: 33

sm_r

Member
در صحنه های روشن یا با رنگ یک دست پیشنهاد میکنم از الگوریتمهای دیگر بجای LC به عنوان secondary استفاده کنی.
 

Bertali

Member
سلام

فکر میکنم از مدلینگ باشه ! جسمتون رو به editpoly کانورت کنید و بعد عدد 4 رو از روی کیبورد بزنید تا پولی سلکشن فعال بشه بعد Ctrl+A بزنید تا همه پولیگون های جسم انتخاب بشه بعد از توی تب polygon smoothing groups گزینه Clear All رو بزنید به احتمال زیاد مشکلتون حل میشه !
 
ممنون از این که توجه داشتین و جواب دادین...
اما هر دوتا کار رو کردم اما بازم جواب نداد... !!!!
بی صبرانه منتظر راهنمایی هستم...
 

Ultra3D

Well-Known Member
داداش مکشل از هیچ کدوم اینا نیست ..... مشکل پایین بودن تنظیمات GI و تعداد کم sample ها هست

مخصوصا تنظیمات IM رو ... subdiv رو ببر بالا
 
آقا خیلی جواب داد، خیلی بهتر شد اما هنوزم یه مقدار لکه نور می افته ....
sample size رو گذاشتم 0.001
subdive رو 64
اگه بازم دوستان چیزی به نظرشون میاد ممنون می شم بگن.
 

Ultra3D

Well-Known Member
تو lLC نمی خواد سایز سمپل رو اینقدر بیاری پایین 0.01 خوبه فقط Subdivs رو 1000 تا 2000 خوبه

تو IM هم پریست رو بزار رو medium اونجا هم subdivs رو تو رنج 40 -80 و پایینیش هم 20-60

البته این تنظیمات متغییر هستند و بستگی به منبع های نوری که داری و تعداد sample های منابع نور هم بستگی داره
 

جدیدترین ارسال ها

بالا