لپ تاپ مناسب برای کار 3d

pm-bax

Member
سلام دوستان
من نیاز به یک لپتاپ جهت کارای 3d دارم و با برنامه های softimage , maya , photoshop , zbrush در حال حاضر کار میکنم ولی قطعا برنامه های دیگری مثل Composite و Nuke و ... هم احتمالا اضافه میشه بودجه هم با بودجه حدود 4.5 پیشنهاد بدید و حدود 6 تومن چون ممکنه متغیر باشه . (و برتری PC رو نسبت به لپتاپ می دونم و تا الانم از PC استفاده می کردم ولی چون به زودی دانشجو میشم (توی شهر دیگه) پس امکان گرفتن PC وجود نداره متاسفانه.) و در کل با این بودجه میشه لپتاپ بدرد بخوری گرفت برای کار 3d که گاهی کار رندر هم مجبورم باهاش انجام بدم و یا اینکه بودجه رو باید بالاتر برد ؟
 

msaatchi

Member
سلام. به نظر من بهترین گزینه در این رنج قیمت asus n550jv است و اگر به قلم نوری نیاز دارید، sony مدل svf15n17sg گزینه مناسبی خواهد بود.
 

pm-bax

Member
سلام. به نظر من بهترین گزینه در این رنج قیمت asus n550jv است و اگر به قلم نوری نیاز دارید، sony مدل svf15n17sg گزینه مناسبی خواهد بود.

مرسی خیلی ممنون توی رنج قیمت 6 تومن چطور ؟ به قلمم فک نکنم ااحتیاج باشه چون تبلت (قلم نوری ) (intous 5) دارم .
 

msaatchi

Member
با آشفته بازاری که این روزها حاکم است، نمی توان نظر مناسب داد. اگر قصد خرید دارید، پیشنهاد می کنم کانفیگ مدل asus را یادداشت کرده و در محلی که قصد خرید دارید، گزینه های بهتر را سراغ بگیرید و به نسبت کانفیگ موجود تصمیم بگیرید. با توجه به نرم افزارهای مورد اشاره، کارت گرافیک و رم، اولویت بیشتری از CPU برای شما خواهند داشت.
اساسا شخصا پیشنهاد خرید لپ تاپ گرانقیمت به جهت آسیب پذیری آن نمی دهم به خصوص اینکه قرار است زیاد حمل شود. لپ تاپ های گرانقیمت بیشتر به عنوان لپ تاپ های "بازی" شناخته می شوند تا "برای کار گرافیکی بالا".

در کل asus n550jv یک گزینه بسیار خوب است. اگر می خواهید بیشتر هزینه کنید می توانید در خواست کنید در صورت امکان رم این مدل را برای شما به 16 یا 32 گیگ ارتقا دهند (نمی دانم شدنی است یا نه).
 

sd70

Active Member
دوستان بین رنج 1.600.000 تا 1.800.000 تومان چه لپ تاپ مناسبی رو برای انجام کارهای گرافیکی پیشنهاد میکنید؟ عملکرد مناسبی میخوام داشته باشه به ویژه در هنگام انجام کارهایی مانند رندر گرفتن. درسته بودجه خیلی زیادی نیست ولی خب ممنون میشم پیشنهاداتون رو پشنوم
 

khatam.0761

Well-Known Member
MODEL:lenovo y5070

GRAPHIC gtx860
MONITOR LED 4K
SSD 8GIG
RAM 16 GIG
HDD: 1T
PRICE: 3.799.000 TOMAN
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا