لينك نكات مدلسازي كاراكتر توسط Steven Stahlberg در CGTalk (خيلي قديمي اما مفيد)

بچه ها روده اين لينك خيلي درازه.168 صفحه است.
اما خيلي مهمه راجع به توپولوژي Quad و Edge Loop صحبت كرده كه توي انيميت خيلي مهمه.
اگه يكي پيدا بشه بخونه چكيده مطلب رو اينجا بذاره خيلي عاليه.
 
خوب ظاهرا ايشون در كارهاشون از اين توپولوژيها استفاده نمي كنن و اين براي خيلي ها جالب بوده.بعضي ها گفتن كه آيا اين كارتون در انيميشن مشكل ايجاد نمي كنه و ايشون ظاهرا لينك انيميت شده كاراكتراشو گذاشته كه هيچ مشكلي نداشته.
بعضي ها هم سوال كرده بودن كه اينكه يك پولي رو از كجا بشكني رو از روي تجربه انجام ميدي يا قانون كلي براي اين كار داري.

در كل ايشون معتقد هست كه لزومي به رعايت اين توپولوژيها نيست و خودش هم در كارهاش رعايت نمي كنه.
 

Miladbat

Well-Known Member
بله ایشون قوانین کلی رو کاملا رعایت می کنه و مشکلی پیش نمیاد خصوصا رو جاهای که قراره مفصل بشه.
در مورد جاهای که 5 ضلعی در اورده :-?
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا