لوله مانیسمان چیست و انواع آن کدام اند؟

لوله مانیسمان یک نوع لوله فلزی با قطر بزرگ است که معمولاً برای انتقال گاز یا مایعات بکار می‌رود. این لوله‌ها معمولاً از فولاد ساخته شده‌اند و در برابر فشار بالا و نیز ضربه مقاوم هستند.
types-of-manisman-pipes.jpg

انواع لوله مانیسمان شامل موارد زیر می‌شود که در مجموعه لوله آنلاین می توانید برای خرید آن ها اقدام کنید:
  • لوله‌های مانیسمان لوله‌ای با دیواره نازک است که برای انتقال گاز به کار می‌رود.
  • لوله‌های مانیسمان خطی یا لوله‌های مانیسمان LSAW که در آن‌ها دو شیار با دیواره‌ی نازک به یکدیگر جوش داده شده‌اند. این لوله‌ها برای انتقال گاز و آب به کار می‌روند.
  • لوله‌های مانیسمان جوش دار یا لوله‌های مانیسمان ERW که در آن‌ها ابتدا یک نوار فلزی به شکل لوله تشکیل شده و سپس با یکدیگر جوش داده می‌شوند. این لوله‌ها برای انتقال گاز و آب به کار می‌روند.
  • لوله‌های مانیسمان جوش دار مخروطی یا لوله‌های مانیسمان مخروطی که در آن‌ها دو شیار مخروطی به یکدیگر جوش داده شده‌اند. این لوله‌ها برای انتقال گاز و آب به کار می‌روند.
  • لوله‌های مانیسمان جوش دار دایره‌ای یا لوله‌های مانیسمان سیاه که در آن‌ها دو شیار دایره‌ای به یکدیگر جوش داده شده‌اند. این لوله‌ها برای انتقال گاز و آب به کار می‌روند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه استعلام قیمت لوله و همچنین خرید انواع لوله های مانیسمان با کارشناسان مجموعه لوله آنلاین در ارتباط باشید.

برای خرید اینترنتی و اطلاع از قیمت لوله مانیسمان کلیک کنید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا