لوازم جانبی حافظه برای دوربین‌ها

qschalchi

New Member
به نظرم مهم‌ترین موضوع در خرید لوازم جانبی خصوصا کارت‌های حافظه، شناختن برندیه که می‌خواید ازش خرید کنید. مثلا در مموری‌ها و هارد‌های ای دیتا، یک ساب برند به اسم ایکس پی جی وجود داره. این برند گیمینگ ای دیتا هستش و محصولاتش کارای بالاتری دارند. یا مثلا برند وسترن دیجیتال هاردها و مموری‌هاش رو با یک سری رنگ دسته بندی کرده که بسته به رنگش داره درباره‌ی عملکرد تجهیزات توضیحاتی ارائه میده. بعضی برند‌ها هم هستند که بهتره ازش دور بمونید. مثلا من یادمه یه زمانی کینگ استون تو زمینه‌ی فلش و هارد حرف اول رو می‌زد ( قضیه مال خیلی وقت پیشه، شاید هم فقط جوی بود که بین مصرف کننده‌ها به وجود اومده بود) اما دیگه کسی همچین حرفی نمی‌زنه.
من تا حالا ندیدم کسی بگه که مموری بد دوربینم رو خراب کرده. اما مموری بد ممکنه بسوزه و یا فایل‌های عکس رو خراب کنه. غیر از اون مموری بد راحت‌تر هم خراب میشه.
یه چیز دیگه که باید بهش اشاره کنم اینه که به رم ریدر هم توجه کنید و حتما جنس خوب بخرید. بهترهدکه یکبار هزینه کنید و یک برند معتبر رو انتخاب کنید تا اینکه ب صرفه جویی بیجا مموری عزیزتون رو بسوزونید. الانم کههمه چیز اینقدر گرون شده. قبل خریدن می‌تونید توی نت یکم در باره‌ي مدل‌های مختلف تحقیق کنید.غیر از سایت‌ها سوشیال مدیاها هم منبع های خوبی هستند.یلی از عکاس‌های خوب هم اونجا اکانت شخصی دارند و می‌تونید نظر کسی که چند تا مموری بیشتر از شما سوزونده رو بپرسید قبل خرید☺
اگه باز چیزی یادم اومد اضافه می‌کنم.
 

golex

Member
از کجا بفهمیم حافظه دوربینمون اصله؟ من یه رم خریدم اما از کیفیتش اطمینان ندارم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا