لطفا هرکی اطلاعاتی درمورد ریگ استاندارد مایا برای موشن کپچر داره بزاره

TIK20

Member
لطفا هرکی اطلاعاتی درمورد ریگ استاندارد مایا برای موشن کپچر داره بزاره
بسیار ضروریه
با تشکر
 

mahdilal

Member
خوب یک چیزی که در ورژن جدید مایا 2013 به hik اضافه شده و خیلی عالی هست اینه که شما هر ریگ و کنترلی را که درست کنی برای آن می توانی با یک سری تنظیمات به عنوان hik به نرم افزار معرفی کنی و انیمیت موشن کپچر را به آن نسبت بدی و لازم نیست صرفا از خود hik برای این مورد استفاده کنی من این را در ورکشاپهای خود اتودسک دیدم و امتحان هم کردم و جواب داد البته در آموزشهایی که دیجیتال توتورز در این زمینه داده بیرون به این مورد اشاره نکرده فقط یک موردی را باید رعایت کنی و آن هم محل قرار گیری خود جوین هاست که باید مورد تایید این hik قرار بگیره تا در انتقال انیمیت مشکلی نباشه
 

rainbmaya

Active Member
خوب یک چیزی که در ورژن جدید مایا 2013 به hik اضافه شده و خیلی عالی هست اینه که شما هر ریگ و کنترلی را که درست کنی برای آن می توانی با یک سری تنظیمات به عنوان hik به نرم افزار معرفی کنی و انیمیت موشن کپچر را به آن نسبت بدی و لازم نیست صرفا از خود hik برای این مورد استفاده کنی من این را در ورکشاپهای خود اتودسک دیدم و امتحان هم کردم و جواب داد البته در آموزشهایی که دیجیتال توتورز در این زمینه داده بیرون به این مورد اشاره نکرده فقط یک موردی را باید رعایت کنی و آن هم محل قرار گیری خود جوین هاست که باید مورد تایید این hik قرار بگیره تا در انتقال انیمیت مشکلی نباشه
میتونی توضیح بیشتر بدی یا لینک از این آموزش ورکشاپی که گفتی بذاری؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا