لابراتوار کسپرسکی نسخه آزمایشی آنتی ویروس خود برای ویندوز 7 آماده کرد

irlogo

Active Member
kaspersky_windows7_logo.jpg
لابراتوار کسپرسکی، یکی از برترین توسعه دهندگان نرم افزارهای امنیت اطلاعات، نسخه آزمایشی آنتی ویروس برای ویندوز 7 را منتشر کرد. این نسخه آزمایشی بر پایه انجین (موتور جستجوی ویروس) جدید آنتی ویروس ترکیبی ، که قابلیت محافظت در برابر همه انواع تهدیدهای اینترنتی را دارد، انتشار یافته است. این نسخه آزمیشی آنتی ویروس کپرسکی به منظور امنیت رایانه هایی طراحی شده است که از ویندوز 7 بهره می برند. نسخه آزمایشی (بتا) سیستم عامل ویندوز 7 مایکروسافت در ابتدای ژانویه 2009 منتشر شد. لابراتوار کسپرسکی نیز همزمان نسخه آزمایشی آنتی ویروس خود را با راندمان بهتر و انجین آنتی ویروس ترکیبی برای حفاظت از این سیستم عامل جدید ارائه کرد.
آلکسی کالجین مدیر تبلیغات محصولات کسپرسکی، نسخه شرکتی، گفت: " ما می دانستیم انتشار نسخه جدید ویندوز می تواند اتفاق بزرگی در جامعه IT باشد، از این رو خود را برای آن آماده کرده بودیم. شرکت ما همیشه از نسخه های جدید سیستم عامل مایکردسافت، به عنوان یک الویت بالای کاری، حمایت کرده است. به عنوان مثال آنتی ویروس کسپرسکی برای ویندوز ویستا همزمان با انتشار رسمی این سیستم عامل ارائه شد. زمانی که ویندوز سرور 2008 منتشر شد، آنتی ویروس کسپرسکی تنها محصول موجود مورد تایید مایکروسافت در بازار بود. حالا کاربران می توانند خودشان ببینند که چطور تکنولوژی حفاظت آنتی ویروسی بر روی پلتفرم جدید اجرا می شود."
این نسخه آزمایشی یک راه کار فراگیر است که نه تنها شامل یک آنتی ویروس الگوشناس است بلکه از یک آنالایزر کشف کننده بهره می برد که می تواند بدافزارهای، تا کنون ناشناخته، را از روی رفتار مشکوکشان شناسایی و مسدود کند. همچنین شامل یک فایروال و یک آنتی اسپم است. این نسخه جدید قرار است حفاظتی موثر در برابر تمام تهدیدهای اینترنتی – ویروسها ، ورم ها ، تروجانها ، نرم افزارهای جاسوسی، حمله هکرها و اسپمها باشد. در قلب این محصول جدید کسپرسکی، انجین جدید آنتی ویروس قرار دارد بسیار موثرتر از نسخه های پیشین در شناسایی بدافزار عمل می کند. این انجین جدید به طرز قابل ملاحظه ای سرعت اسکن دستگاه را بالا می برد و استفاده از منابع سیستمی را بهینه می کند، به ویژه در پردازنده های 2 و 4 هسته ای.
ساختار منحصر به فرد این محصول، بهره وری بالا و کمترین استفاده از منابع سیستمی را بدست می دهد. نسخه جدید کاملا با نسخه های 32-bit و 64-bit سیستم عامل سازگار است. این محصول محیط کاربری دوستانه ای برای همه کاربران چه مبتدی و چه با تجربه دارد و تنظیمات و نصب آن ساده است.
آلکسی کالجین اضافه کرد: " سیستم عامل جدید ماکروسافت نوید سیستم عاملی محبوب تر از گذشته را می دهد و ما منتظر تحولات بزرگی با انتشار رسمی آن هستیم. ما درخواستهای زیادی از کمپانیهایی دریافت کردیم که برای استفاده از ویندوز 7 برنامه هایی دارند در حال حاضر این شرکتها در حال آزمایش راندمان و سازگاری این سیستم عامل با نرم فزارهای مورد نیاز خودشان می باشند. و ما این را وظیفه خود دیدیم که راه کاری حفاظتی امن و قابل اعتماد در سطح تجاری آماده کنیم. به همین دلیل نسخه آنتی ویروس جدید برای ویندوز 7 بر پایه نسخه های شرکتی برنامه ریزی شده است."
علاوه بر این لابراتوار کسپرسکی در حال برنامه ریزی برای ارائه ابزار مدیریتی متمرکزی در خلال مراحل آزمایش این سیستم عامل جدید است. لابراتوار کسپرسکی قصد دارد با انتشار رسمی ویندوز 7، نسخه های جدید آنتی ویروس مخصوص این سیستم عامل جدید را در دو ورژن خانگی و شرکتی ارائه کند.
>> برای دریافت نسخه آزمایشی آنتی ویروس کسپرسکی برای ویندوز 7 اين قسمت را کلیک کنید.

منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا