قیمت طراحی سایت در کرج

شرکت طراحی سایت در کرج​


پلن سایت یکی از مجموعه‌های فعال در زمینه طراحی سایت در کرج است. در این مجموعه اکثر سایت‌ها به صورت اختصاصی طراحی شده و برای کار با سایت یک cms قوی و ساده با امکانات فراوان در اختیار شما قرار می‌گیرد.


از مزایای استفاده از خدمات طراحی سایت توسط مجموعه پلن سایت می‌توان به تحویل به موقع پروژه، طراحی سایت کاملا اختصاصی و بر اساس نیاز و سلیقه کارفرما، استفاده از قالب‌های سریع و ریسپانسیو، پشتیبانی قوی و هزینه طراحی مناسب و ارزان اشاره نمود.


سایت‌های طراحی شده توسط پلن سایت با استفاده از تکنولوژی asp.net پیاده سازی شده اند و سی ام اس طراحی شده بسیار آسان و پیچیدگی‌های پنل وردپرس را ندارد. طراحی سایت پزشکی، آموزشگاهی، شرکتی، شخصی و فروشگاهی را به ما بسپارید. مجموعه پلن سایت با استفاده از تجربیات و دانش بهترین برنامه نویسان و طراحان خدماتی باکیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهند.


هزینه طراحی سایت در کرج چقدر است؟​


بعد از صحبت‌های اولیه در مورد امکانات و نیاز سنجی پروژه، بحث هزینه مطرح می‌شود. عوامل مختلفی بر روی هزینه طراحی وب سایت تاثیرگذار است که از مهمترین آنها می‌توان به قالب انتخابی توسط مشتری (اینکه قالب اختصاصی باشه یا از قالب‌های آماده استفاده شود) و امکانات اضافی که قرار است به پنل اضافه شود؛ اشاره نمود.


در حال حاضر تعرفه طراحی سایت شرکتی با قالب آماده در پلن سایت حدود 10 میلیون تومان است و هزینه طراحی سایت فروشگاهی حدودا 20 میلیون تومان.


ویژگی‌ها و مزایای طراحی سایت توسط مجموعه پلن سایت​


  • ‌طراحی سایت با قیمت مناسب به همراه امکانات تخصصی و استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها، از مهمترین ویژگی‌های سایت‌های طراحی شده توسط مجموعه پلن سایت است. طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی، آموزشی و … از خدمات مهم ما به شمار می‌رود.
  • طراحی سایت اختصاصی متناسب با حوزه کاری افراد و شرکت‌ها از دیگر ویژگی‌های پلن سایت است. بر اساس نیاز و سلیقه شما، قالب سایت طراحی و امکانات مورد نیاز به پنل مدیریت سایت افزوده می‌شود. امکانات افزوده شده به پنل بر روی هزینه طراحی سایت تاثیرگذار است.
  • مهمترین وجه تمایز ما نسبت به سایر شرکت‌های طراحی سایت فعال در شهر کرج و حتی کل ایران، پشتیبانی حرفه ای و دائمی از سایت‌های مشتریان است. همچنین بعد از طراحی وب سایت می‌توانید از خدمات تولید محتوا و سئو سایت نیز بهره مند شوید.
  • سرعت لود بالا، پنل مدیریت با کاربری آسان، استفاده از راهکارهای عملی برای کاهش احتمال هک شدن سایت، طراحی قالب سایت بر اساس استانداردهای موتورهای جستجو به منظور افزایش اعتبار سایت از دیگر ویژگی ها مجموعه پلن سایت است.

دلایل اهمیت طراحی سایت در کرج​


در سالهای اخیر بسیاری از افراد برای رفع نیازهای خود اقدام به سرچ در موتورهای جستجو می‌نمایند. از این رو برای شناخته شدن و معرفی خدمات خود باید اقدام به طراحی سایت نمایید. با طراحی سایت یک گام از بقیه رقبا جلوتر بوده و به راحتی قادر خواهید بود؛ خدمات و محصولات خود را به کسانی که به دنبال رفع نیازهای خود هستند، معرفی نمایید.


معرفی محصولات و خدمات شرکت و مجموعه تان در محدوده یک شهر، کشور و یا حتی بین المللی.


طراحی و سئو سایت یک راه تبلیغاتی سودمند، ارزان و همیشگی است و نباید از آن غافل شوید.


موجب افزایش فروش و رونق کسب و کارتان خواهد شد. در بین رقبا شناخته تر شده و اعتبار بیشتری را به دست خواهید آورد.


بسیاری از خدمات اینترنتی مانند ثبت نام آنلاین، ثبت سفارش، ارسال فرم، مشاوره آنلاین و … را از طریق سایت می‌توانید در اختیار کاربران تان قرار دهید.


خدمات ارائه شده در زمینه طراحی سایت​


طراحی سایت شرکتی​


این سایت‌ها بر اساس نوع فعالیت دارای امکانات متنوعی هستند و بیشتر به معرفی شرکت و خدمات آن پرداخته می‌شود. سایت خدماتی هم در همین دسته قرار دارند.


طراحی سایت فروشگاهی​


این سایت‌ها دارای امکاناتی از جمله درج محصول، ثبت سفارش خرید، مقایسه محصولات، سبد خرید و پنل کاربری می‌باشند. امکانات سایت فروشگاهی نسبت به شرکتی بسیار بیشتر است.


طراحی سایت آموزشی​


این سایت‌ها باید دارای امکاناتی همچون برگزاری کلاس آنلاین، ارزشیابی، حضور و غیاب و لیست کلاس‌ها باشند. اصلی ترین امکانات در این سایت‌ها برگزاری دوره‌های آنلاین است.


طراحی سایت پزشکی​


در این سایت‌ها بیشترین تمرکز بر روی معرفی خدمات و مهارت‌های پزشک است. همچنین امکان طراحی سایت مجله پزشکی هم امکان پذیر است.


آشنایی با بهترین شرکت طراحی سایت در کرج​


در دنیای دیجیتال امروزی، طراحی سایت برای هر کسب و کاری بسیار ضروری است. بهترین شرکت طراحی سایت در کرج باید این امکان را فراهم نماید تا با مناسبت‌ترین قیمت و هزینه، بهترین خدمات و امکانات را ارائه دهد. سایت‌های طراحی شده باید هم از لحاظ ظاهری و هم امکانات بتوانند نیاز مشتری را برطرف نمایند و یک تبلیغ خوب و مناسب برای کسب و کار کارفرما باشند.


در مجموعه پلن سایت از تکنولوژی‌های به روز برای طراحی و برنامه نویسی سایت استفاده می‌شود و این امکان فراهم است که تمام نیازهای مجموعه‌ها برطرف شود. استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا به افزایش امنیت سایت، راحتی دسترسی و تعامل بهتر کاربران با سایت کمک می‌کند.


پکیج های مختلف طراحی و در هنگام مشاوره به مشتریان معرفی می‌شود تا بر اساس نیاز و بودجه، محصول مورد نظر را خریداری نمایند. در پکیج طراحی سایت ارزان امکانات پایه مانند درج محصول و یا مطلب جدید، ویرایش و حذف پست و محصولات، مشاهده آمار بازدید صفحات، تعریف کاربرد با سطح دسترسی مختلف در پنل تعریف و قرار داده شده است.


هر چقدر که امکانات مورد نیاز برای سایت بیشتر باشد و سایت شخصی سازی شود مسلما هزینه طراحی سایت بیشتر خواهد بود.


برای اطلاع از امکانات پکیج‌ها، استعلام هزینه و دریافت مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.


ویژگی‌ سایت‌های طراحی شده توسط پلن سایت​


اولین قدم برای سفارش طراحی سایت، نیاز سنجی است. اینکه با توجه به نوع خدمات و فعالیتی که ارائه می‌‌شود، امکانات مورد نیاز را شناسایی و اجرا نمود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در کنار امکانات تخصصی برخی از ویژگی‌ها در تمام سایت‌های طراحی شده در پلن سایت مشترک است که در ادامه به بررسی چند مورد می‌پردازیم.


طراحی سایت واکنش گرا​


وب سایت های طراحی شده در پلن سایت در تمام مرورگرها و دستگاه‌ها با ابعاد مختلف به خوبی نمایش داده می‌شود و کاربر به خوبی می‌تواند با سایت تعامل داشته باشد.


دارای کنترل پنل اختصاصی​


سایت‌ها دارای کنترل پنل اختصاصی با کارکرد بسیار ساده و راحت هستند. فیلم آموزش کار با پنل هم تهیه شده تا به راحتی بتوانید از امکانات سایت استفاده نمایید و خودتان مدیریت سایت را بر عهده بگیرید.


بهینه برای موتورهای جستجو​


بهینه سازی موتورهای جستجو(سئو سایت) از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر قالب سایت شما بهینه باشد، موتورهای جستجو رتبه بهتری به سایت می‌دهند و قادر خواهید بود از رقبا پیشی بگیرید.


امکان طراحی قالب اختصاصی​


استفاده از قالب‌های از پیش طراحی شده موجب می‌شود هزینه نهایی برای طراحی سایت ارزان‌تر شود. اما اگر می‌خواهید سایت با ظاهر دلخواه داشته باشید، این امکان در پلن سایت فراهم شده است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا