قسمت دوم 15 فایل سه بعدی رایگان تست 3D Printer

keyvan.moradi

New Member
باز هم سلام. اگر بخش اول مقاله را خوانید حالا بریم سراغ بقیه مقاله:


نکته: فقط یادتان نره - توی قسمت اول گفتم، باید VPN سیستم تان روشن باشه تا بتوانید سایتهای زیر را باز کنید: لینک راهنما
  • Phil A. Ment
fa52f4278719c672522052bf3cd554fb_display_large.jpg
این مدلی عالی از MatterHackers است که برای کالیبراسیون دقیق پرینترهای سه بعدی طراحی شده است. طبق توضیحات شرکت، «Phil دارای ویژگی هایی است که پرینتر شما را با خود همگام می کند. این ویژگی ها شامل جزئیات کوچک داخلی، جزئیات کوچک برجسته، بخش های آویزان، استوانه های عمودی و افقی، گوشه های گِرد، لبه های تورفته، پل ها و حتی کلاهک های گنبدی میشود.»

چاپ های انجام شده از 5 تا 1397 میلیمتر ارتفاع داشته اند، بنابراین تغییر مقیاس آن نباید مشکل خاصی ایجاد کند. همچنین می توانید از نسخه های دیگری مانند مدل بهینه شده برای SLA یا Santa Phil استفاده کنید!

چه کسی آن را طراحی کرده؟ MatterHackers

این مدل چقدر محبوب است؟ نزدیک به 200 نفر آن را ساخته اند و بسیاری افراد تصاویر ارتش Phil A. Ment خود را منتشر کرده اند!

از کجا پیدا کنیم؟ MatterHackers


Temperature Tower : مدل سه بعدی تست دمایی

Photo_Feb_27_12_03_59_AM-scaled.jpg
همانطور که از نام آن پیداست، این مدل یک برج کالیبراسیون فشرده و هوشمند دما است. این مدل بخش های آویزان، پل ها، رشته شدن و حتی قابلیت چاپ اشکال منحنی را آزمایش می کند. البته، این برج در کالیبره کردن سریع دمای چاپگر بسیار عالی عمل میکند.

چه کسی آن را طراحی کرده؟ gaaZolee

این مدل چقدر محبوب است؟ بیش از 100000 کاربر Thingiverse آن را چاپ کرده و از آن برای کالیبراسیون دستگاه های مختلف بهره گرفته اند. 25 ریمیکس در اندازه های مختلف از آن وجود دارد.

از کجا پیدا کنیم؟ Thingiverse


Hollow Cube
this-test-print-demonstrates-your-printer.jpg

Calibration Cube Funky Hollow یک مدل آزماشی به شکل مکعبی با قاب سیمی و پایه ای محکم است. به عبارت دیگر، همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، این مکعب دارای خطوطی پیرامونی با شکاف هایی بین آنها است. به طور کلی، این مدل روشی سریع و موثر برای آزمایش پس‌کشی متریال، نشتی، پل زدن، دقت ابعادی و تغییر لایه است.

چه کسی آن را طراحی کرده؟ Orionwnix

این مدل چقدر محبوب است؟ 28 نفر ساخت آن را اعلام کرده و 4 ریمیکس از آن موجود است. سازندگان تصاویر چاپ های موفق و ناموفق خود را به اشتراک گذاشته اند، بنابراین کار با آن نه ساده و نه دشوار است.

از کجا پیدا کنیم؟ Thingiverse


  • Open-Source Printer Evaluation
img.003.jpg

این مدل منبع باز، که از Kickstarter و Autodesk آمده است، آزمایشی استاندارد برای ارزیابی عملکرد چاپگر سه بعدی را به سازندگان ارائه می دهد. بسیاری از سازندگان دوست دارند کیفیت دستگاه های خود را با چاپ سه بعدی یک مدل به رخ دیگران بکشند.

اما وقتی یک نفر مدل بنچی و دیگری یک گلدان چاپ می کند، مقایسۀ دو چاپگر سه بعدی دشوار می شود. این مدل STL از ویژگی های مختلفی مانند پل ها، بخش های آویزان و جزئیات کوچک استفاده می کند تا دقت، وضوح و هماهنگی را آزمایش کند.

چه کسی آن را طراحی کرده؟ Kickstarter در همکاری با Autodesk

این مدل چقدر محبوب است؟ تخمین تعداد دفعات چاپ این مدل سخت است، اما می توانیم بگوییم که برای تنظیم دستگاه هایتان از این مدل استفاده کنید.

از کجا پیدا کنیم؟ GitHub


  • PolyPearl Tower
3d model.jpg
برج PolyPearl یک مدل عالی برای آزمایش پل زدن، منحنی ها، بخش های آویزان، رشته شدن و موارد دیگر است. این مدل که به عنوان برج پیچیده شناخته می شود، به شما کمک می کند تا خیلی سریع تنظیمات ایده آل را برای چاپگر یا فیلامنت خود شناسایی کنید.

چه کسی آن را طراحی کرده؟ Polymaker_3D

این مدل چقدر محبوب است؟ 77 کاربر Thingiverse پرینترهای سه بعدی خود را با این مدلِ ساده، سریع و زیبا کالیبره کرده اند.

از کجا پیدا کنیم؟ Thingiverse


  • mm Steps
there-are-also-5-mm-and-larger-gaps-to-test-bridgi.jpg
این مدل کالیبراسیون شامل تعداد زیادی مکعب های 5 میلیمتری در یک الگوی پله ای است. با این حال، اگر طرح صرفاً شامل مکعب های 5 میلیمتری بود، عملکرد زیادی نداشت. این مدل همچنین حاوی شکاف هایی است که به آزمایش پل زنی کمک می کنند. به گفتۀ طراح، این مدل به شما امکان می دهد که دقت ابعادی، قابلیت ساخت، تنظیمات خنک کننده و گام های E (حرکت چاپگر برای 1 میلیمتر اکسترود فیلامنت) را بررسی کنید.

چه کسی آن را طراحی کرده؟ MCroucher

این مدل چقدر محبوب است؟ این مکعب آزمایشی 5 میلیمتری 230 بار توسط کاربران Thingiverse چاپ شده و بیش از 128.000 بار دانلود شده است. بیشتر تصاویر منتشر شده حاکی از چاپ های موفق هستند، بنابراین دستیابی به چاپ بی‌نقص این مدل نباید کار دشواری باشد.

از کجا پیدا کنیم؟ Thingiverse


  • Stringing-Test-3DModel

0c7b732c069cf7fe81adc2e476aaa8f6_display_large.jpg

این مدل راهکاری فوق العاده سریع برای تست دما، خنک کنندگی و پس‌کشی متریال است. وزن این مدل تنها 0.23 گرم است و فیلامنت کمی مصرف می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن به مسئلۀ رشته شدن رسیدگی می کند!

چه کسی آن را طراحی کرده؟ s3sebastian

این مدل چقدر محبوب است؟ بیش از 20 کاربر Thingiverse به واسطۀ این مدل از شر مشکل رشته شدن خلاص شده اند.

از کجا پیدا کنیم؟ Thingiverse


  • Bed Leveling Calibration (Parametric)
02d45e9d304d4203c88ced63fc7c1f68_display_large.jpg

تراز کردن بستر اغلب پیچیده ترین بخش کالیبراسیون چاپگر است. این مدل برای کمک به انجام همین کار طراحی شده است. این مدل به شما کمک می کند تا اولین لایۀ خود را برای داشتن چاپی موفق بهینه کنید.

چه کسی آن را طراحی کرده؟ pgreenland

این مدل چقدر محبوب است؟ 10 کاربر Thingiverse بستر پرینتر خود را با این مدل تراز کرده اند، اما 100 ریمیکس نیز از آن موجود است.

از کجا پیدا کنیم؟ Thingiverse


  • Slope Angle
this-test-print-shows-you-the-best-angle-to-reduce-devstroyer-via-cults-210429_download.jpg
در نهایت، این مدل تستِ شیب، شکل ظاهری هر لایه را در چاپ های شیب دار بررسی می کند تا تاثیرات پله‌ای شدن را مشخص کند. این مدل 9 زاویۀ مختلف را از 5 تا 85 درجه در بر می گیرد و به شما کمک می کند که ببینید کدام زاویه برای به حداقل رساندن اثر پله ای شدن در چاپ های شیب دار بهتر عمل می کند.

وقتی زاویۀ مناسب را پیدا کردید، می توانید مدل های دارای منحنی را به درستی جهت دهی کنید تا منحنی در زوایۀ دلخواه قرار بگیرد و شیب یکنواخت تر و طبیعی تر به نظر برسد. همچنین، می توانید تعداد بیشتری از این مدل کالیبراسیون را در ارتفاع لایه های مختلف چاپ کنید و از بهترین گزینۀ موجود استفاده کنید.

چه کسی آن را طراحی کرده؟ Devstroyer

این مدل چقدر محبوب است؟ این مدل آزمایشی بیش از 1.100 بار بازدید داشته و 38 بار دانلود شده است. در حالی که هیچ انجمن آنلاینی دربارۀ این مدل وجود ندارد، خود طراح تصاویر متعددی از چاپ های عالی ارسال کرده، بنابراین چاپ این مدل کالیبراسیون باید آسان باشد.

از کجا پیدا کنیم؟ Cults


خب تمام شد. امیدوارم خوشتان بیاید. اگه سوال یا پیشنهادی دارید همینجا پاسخ بدید.
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا