قرارداد برگزاری کلاس

mo-hammad

Active Member
سلام دوستان از بین شما حتما کسایی هستن که تجربه ی تدریس دارند - من یه سوال دارم - اگر یک آموزشگاه آزاد به عنوان مثال -- از شما دعوت به همکاری براتی تدریس کنه - نحوه ی محاسبه ی دستمزدتون چجوریه - مثلا اگر طرف بهتون بگه پیشنهاد شما چقدره شما بر چه اساسی پیشنهاد حقوقتو ن رو میدید ؟ ملا کهاتون چیه ؟ و کلا دستمزد تدریس یک دوره ی تکمیلی - آشنایی با نرم افزار - شرو.ع مدلینگ - مفاهیم uv و تکسچرینگ - مفاهیم انیمیت و اسکلت بندی - مفاهیم نور و رندرینگ و غیره

مثلا شما برای یک دوره ی تکمیلی چه دستمزدی رو درخواست میکنید ؟

حالا آیا نحوه ی محاسبه داره ؟

مثلا اگر دوره فقط مختص آموزش مدلینگ باشه نه مبحث دیگه

یا فقط مختص نورپردازی و رندرینگ باشه

در این حالت چطور ؟
 

3D_lover

Active Member
به من پیشنهاد دادن که 2میلیون بهت میدیم کُل مَکس رو باید یادمون بدی. خاله-عمه - پسر عمو و خودش بودن. !! ممکن بود بیشتر هم بشوند. دیدم ارزش نداره فردا هزار و یک مشکل برام درست میکنند و میگن فلان و بهمان رو یادمان ندادی
 

sm_r

Member
معمولا راحتترین راه محاسبه بر حسب زمان و انرژی نسبت به کارهایی که تا امروز انجام شده است. مثلا اگر برای کاری که 1 ساعت زمان میگیرد 10 تومان گرفته شود برای تدریس 1 ساعته ممکن است 15 تومان گرفته شود اگر تدریس نیاز به انرژی بیشتری داشته باشد. (برای من تقریبا همینطور است)
برای دقت بیشتر میتوان مسیر رفت و آمد و تعداد رفت و آمد را مد نظر قرار داد. مثلا اگر 100 ساعت تدریس در جلسات 4 ساعته انجام شود نیاز به 25 بار رفت و آمد و اگر در جلسات 3 ساعته انجام شود نیاز به 33 بار رفت و آمد است. حال اگر هر بار رفت و آمد یک ساعت و نیم زمان بگیرد آنوقت تفاوت قابل توجهی در زمانی که از شما گرفته میشود به وجود خواهد آمد.
در نهایت اعتباری که اسم آموزشگاه به شما میدهد میتواند دلیلی برای پایین آوردن قیمت و برعکس اعتبار اسم شما به آموزشگاه دلیلی برای بالا بردن قیمت باشد.

روش دیگر که برای آموزشگاه داران دوست و آشنا و در حال راه افتادن پیشنهاد میشود شراکت در شهریه ای که آموزشگاه از هنرجو میگیرد است. مثلا قرار بگذارید که 40 در صد شهریه برای شما. آنوقت تعیین میزان شهریه را به عهده خود آموزشگاه بگذارید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا