قالب فورد موستانگ shelby

Doozli

New Member
سلام به همه دوستان
این رندر و هفته پیش گرفتم دیگه امروز وقت شد گفتم بزارم تا اساتید مشکلاتشو بگم رفع کنم الته می دونم مشکلاتش زیاد هست آخه من تازه کارم:green::green: مدلینک با مایا و رندرش هم منتال ری گرفتم زمان رندر هم 5 دقیقه هست:green::green::green: وایرفریم هم اضافه شد. از سایه RAY TRACE استفاده کردم نورشم با HDRI HD اون نقاط گرد هم مربوط به FINAL GATHER POINT هست هر کاری کردم درست نشد.
 

پیوست ها

  • SPEACIAL2.jpg
    SPEACIAL2.jpg
    123.8 کیلوبایت · بازدیدها: 51
  • side.jpg
    side.jpg
    84.5 کیلوبایت · بازدیدها: 16
  • Wireframe on shaded.jpg
    Wireframe on shaded.jpg
    233 کیلوبایت · بازدیدها: 21
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.کار خوبی شده.علت اینکه گوشه های در پخ خورده اینه که باید تعداد فیس رو توی اون قسمت طبق فورمول افزایش بدین.راستش الگوریتم کاری مایا رو نمی دونم.
رفکت هاتون خوب شده.اما داخل چراغ خوب نشده.البته بگم رفلکت چراغ خیلی سخت هست.
در کل کار خوبی شده .موفق باشین
 

koorosh_kh

باحالترین کاربر
اول از همه باید بگم مدلسازی ماشین کا ساده ای نیست و برای ابتدای کار خوبه
مدل که یه مقدار مشکل داره که بدون وایر نمیشه راهنمایی کرد
برای رندر از چه نوری استفاده کردید ؟ و از چه سایه ای مثلا از depth map shadow یا ray trace shadow
برای سایه از depth map shadow استفاده نکن.چون سایه زیاد طبیعی در نمیاد. واگر از ray trace استفاده میکنی مقدار ray depth رو یکی بیشتر از لایه های شیشه موجود تو صحنه رندر بزار .
اون دایره های سفید هم رو بدنه رندر با تغییر متریال car paint درست میشه.
 

Mehran coyote

Well-Known Member
خسته نباشی
تعداد faceهای عقب ماشین با جلو فرق داره واسه همینه گلگیر عقب این قدر تیزتر از گوشه های در شده

فیس ها از اول تا خر ماشین باید مرتب شده باشن و تو مسیر مشخصی مدل شده باشن
نمی دونم منظورمو متوجه شدی یا نه؟

اساتید اشتباه نگفتم که؟هان؟:)
 

asa.graphic

Well-Known Member
سلام
کارتون خوبه ........................ ولی جای کار داره ...............
موفق باشی ..........................................................:)
 

Doozli

New Member
سلام به همه
با تشکر از توجه دوستان عزیز تعداد فیس ها تقریبا یکسان هست در عکس فقط قسمت جلویی رو smooth کردم و ماشین رو بدون بلو پرینت مدل کردم(فقط نمای ساید رو داشتم) . از اساتید و دوستان می خوام بپرسم که از چه روشی برای مدلینگ استفاده می کنند. من از روش box modeling استفاده کردم.
 

main

Well-Known Member
قشنگ شدهــ دوست عزیز ولی میشه هنوز روش کار کرد.
موفق باشی.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا